Söt hoppfilm
Här är en hoppfilm jag lade ihop idag, på 2 av mina kaniner, Brynolf & Ingrid. Är dom inte söta? :D
Brynolf är 10 månader, ingrid bara 3 månader, och det är 3e gången hon hoppar på filmen :)

så sööt video!
Åhh, så gulliga! :D
Jätteduktiga.
Vilka sötnosar!
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
sötnosar :)
sötnosar :)

Vad kul ni tycker dom är söta :*
fastnat
Vad duktiga de är, framtida hoppstjärnor kanske? ^^
Kastanjegårdens Kaniner
Grymt söta och duktiga! Älskade Ingrids inställning, hon kommer nog bli jätteduktig! Brynolf är så lik min Billi, han gör likadant, stannar upp och hoppar sedan! Och stannar och vill tugga på kopplet, haha! :P (såg att han också gjorde det på något ställe av filmen).

#9 - ja, man kan ju alltid hoppas ;)

#10 - jaa, Ingrid är underbar! Tror hon varit innekanin förut, så hon var ganska rädd av sig i början då vi var utomhus, men hon är supertam! Hon sprattlar inget alls, och kommer fram i buren, och kan tillochmed hoppa upp i famnen :P
Hon är jättepigg och glad, och skuttar glatt över de små hindren :)
När man har henne lös så springer hon runt och gör en massa söta glädjeskutt, och springer riktigt fort, men hon kommer tillbaka till mig sen :)
Brynolf har oxå en bra iställning, dock blir han lätt lite vispig, och han ska och hoppa överallt.. en gång i vintras så sprang han ut på ån, så vi fick ta på oss skidorna och dra ut efter han, haha :P