(S) Lejohuvade-dvärgvädursbebisar 2.5
Födda 14/2 på alla hjärtans dag!
7 stycken vackra bebisar!
Kommer få riktigt lurvig och gosig päls och ett underbart temperament! De är redan mycket sociala och älskar att pussas! Kommer gärna fram och hoppar upp på en och klättrar runt ocg myser när man sitter med dem!
Gul/Svart, Vit/Svart Japantecknade, wienertecknade. En blåögd.
Japan kull och har så klart japanska namn!
Leveransklara den 11 april!
**
Far:** Trollis (StjärnornasCharmtroll), Zobeljapanbrokad. Brunögd.
Mor: Stjärnornas Izla, Vit. Blåögd.
300kr/st

Jo förresten 0.1= hona 1.0=hane!
Kika gärna in på hemsidan för mer info!
070-5612994
0383-55080
/Josefina Lanér

putt
Blev självklart förälskad i Nami. (;
Vart ungefär bor du & är det inne/utekaniner?
Bor du nära mig eller att det finns transport och om det är utekaniner så vore det perfekt.

#10 Jag bor i Småland, mellan städerna Eksjö och Vetlanda.
Jag har dem just nu inne men de är ju leveransklara i april så förhoppningsvis är det inte så kallt ute då, det beror ju ioförsig lite på vart man bor.
Nami är helt underbar, vill alltid klättra upp på armen när man sticker in den i buren. :)
Älskade Ebisu,letar dock efter en hona!)-:

#12 Ja hans teckning fastnade jag för redan från dag 1! Verkligen superfin. Han är en liten gospojk också!
#11 Jo.. förhoppningsvis är det ju lite varmare då, jag har tyvärr inte möjlighet att ha inne på allergi i familjen. Min mamma är allergisk mot pälsdjur men har hittills inte visat mot kaninerna och så länge de bor ute klarar hon det bra, också att vara med dem, men jag tror inte vi bör ta in dem ;)
Jag bor mellan Göteborg och Strömstad kan man säga och har ca 6-7 års kaninvana och har också fött upp.
Frågan är dock, OM jag skulle vilja ha en från dig (Nami thihi! haha :), är om du ev. skulle kunna ha kvar henne hos dig till slutet av april/början av maj? Kan kanske isf komma och hämta själv.. (:
Jag har varit inne på er hemsida när jag skulle skaffa kanin och fastnade för en dvärgvädur som hette Thena, men har skaffat kanin för länge sedan på annat ställe…men det är ur gulliga kaniner som ni säljer :)
Har du nyare bilder eller ser de ut så nu med?^^
Jätte söta kaniner!
Ebisu var verkligen jätte fin! 

#14 Jo eftersom hon är hona kan jag ha kvar henne till början av maj om du skulle vilja det! Ja det kan ju vara dumt att testa att ha henne inne då om det inte skulle fungera! Men du kan ju mejla mig om du vill så kan vi prata mer där! :)
Alltid kul att sälja till någon som vet vad det handlar om!
#16 Jag ska fota dem imorgon och uppdaterar då hemsidan! Öronen har börjat lägga sig lite på en del, haha så nu är dom supersöta! Riktigt lurviga har de blivit också! Urgosiga och älskar när man kelar med dem! Helt orädda!

#17 Tack! Ja han skulle stannat först eftersom jag tyckte så mycket om hans personlighet och teckning men sedan blev det en hona istället eftersom jag egentligen inte vill ha mer en en hane, än så länge.

Takara är tingad till Mia i Åseda!
#18 skickar ett litet mejl till dig så kan vi ha kontakt där än här på tråden. Min mamma blev också förtjust i Nami. Skriver mer i mejlet! (:

Putt
#22 hur går det, har du kollat upp transport?

#23 Det är en som ev ska till Gbg den 16:e, mejlade dig nyss :)
Vilka sötnosar! Gillar verkligen namnen
Ett par av dom finns faktiskt på min egen namnförslagslista, haha!