Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 922 ggr
Billikanin
0

Släkt till Billi?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag undrar om någon möjligtvis äger någon släkting till min Billi (Majakanins Abra-Kadabra)? Det skulle vara roligt dels med bilder på eventuella släktingar och dels med info, kul att veta lite om hans släkt då jag vet så lite! :) Billi är en korsning mellan lejonkanin (75%) och Fransk vädur (25%). Alla släktingar är intressanta, oavsett hur avlägsna de är :)

Detta är hans härstaming:

Mor: Kråkebergas Alva (lejonkanin) Mormor: Holmens Siane (Sianne?) Morfar: Gizmo (uppf. Lina Fransson) Mormorsmor: Snäckan (uppf. Madelene Järv eller Järn) Mormorsfar: Tiger (uppf. Madelene Järn eller Järv) Morfarsmor: Tiger (uppf. okänd) Morfarsfar: Elon (uppf. okänd)  '

Far: Lyktans Linus Mormor: Lyktans Virus (lejonkanin) Morfar: Österlens Majoren (fransk vädur) Mormorsmor: Trixie (tysk imp.) Mormorsfar: Västrabos Mysak (morfars farfar: Kalle, uppf. C Granlund) Farfar: Wille (fransk vädur) Farmor: Hanna (fransk vädur) Farfarsfar: Labins Walter Farfarsmor: Röjeråsens Eulalia Farmorsfar: Labins Uno Farmorsmor: Anna

Om du vill veta mer om någon av kaninerna så skriv här eller PMa mig! Jag vill också gärna ha kontakt med andra som har en kanin från Majakanin!

[BonnieL]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inte släkt med din Billi, har dock haft en hane från Majakanin som gick bort för en tid sedan. RIP <3