Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bur-och-aktivering
Läst 557 ggr
Rorvers
0

Vad kan man göra med kaninen?

Hej jag har två kaniner som är väldigt hoppiga och framot! Dom behöver mycket Motion och jag har två jätte stora hagar , med massa grejor i och jag brukar hoppa dom ibland, men jag vill göra nått annat med dom? Nån lek, där dom får springa mycket och som är kul både för människa och kanin :D Vetu nån ? Snälla skriv till mej då:)

Sweetienin
0

Mitt tips? är att börja klickerträna med dem! Det är roligt och man kan komma på jätteroliga lekar!  gå in här: www.klickamedkaninen.tk så kan du läsa lite om klickerträning! :D
Man kan komma på jättemycket kul med kaninen!

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Valkyrie
0

Kaninhoppning tänkte jag direkt på :)

/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
       Rest in peace Valkyrie!

Kristall
0

Håller med #1 :)

Klickertränade min hane, som nu tyvärr är död, men han älskade det. Han lärde sig nya tricks väldigt snabbt och gjorde vad som helst för ett klick och en bit godis <3 :D

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

[Chamisia]
0

Klickerträna säger jag med. :)

Jag har klickat min gotlandskanin, och nu kan han snurra åt båda hållen, gå på två ben, stå upp och puss. Skrattande

emms
0

Agility, :D Fast för kaniner. Inte bara hopp utan också tunnlar och sånt :) Kolla på hundagility och anpassa det för kaniner :)

Emma

Rorvers
0

jag tävlar redan kanin hoppning med dom, men klickträning värkar som en kul grej , det ska jag testa:D Tack för alla svar <3