Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 911 ggr
TheMe
0

(S) Jättesöt kanintjej

Här är lilla långhåriga hittekaninen Disa som har bott hos oss sedan i somras när vi räddade henne. Hon var väldigt tjurig ett tag men har blivit en jättemysig tjej nu när hon varit frigående innekanin hela vintern. Måste dock hitta ett eget hem till henne nu eftersom vi ska flytta inom kort och då kommer mina frassar D & D få flytta in igen.

Har sökt hem till henne en längre tid, men inte lagt ner så mycket energi på det eftersom vi haft plats för henne hemma hos oss.

Vet inte hur gammal Disa är men hon är fullt frisk och jättesnäll att pyssla om när det gäller kloklippning och pälsvård. Hon är helt rumsren och går på låda som en katt. Disa vill fortsätta vara frigående innekanin i sitt nya hem eftersom hon trivs allra bäst med det.

Disa finns i Uppsala. Hör av dig till mig om du har ett kärleksfullt och livslångt hem med god omvårdnad att erbjuda!

Alla hennes tillbehör följer med till nya hemmet.

(Bilder kommer i nästa inlägg).

"You can not change the world by adopting an animal,
but you can change the world for that animal"

TheMe
0

TheMe
0

Finns det någon djurvänlig person eller familj som vill öppna sitt hem för en urgullig flufftjej?

TheMe
0

Disa/Fluffen finns numera på Pensionat Gnaget utanför Uppsala hos Jennie (djurskydd här på iFokus). Hon söker fortfarande ett permanent hem hos någon som har erfarenhet och känsla för kaniner.

TheMe
0

Fluffen kommer tillbaka till mig igen och söker inte nytt hem längre. Hon blev väldigt stressad, rädd och aggressiv av att flytta tyvär.

Så tråden kan låsas, tack på förhand!

Inlägget är låst för nya kommentarer