En till kanin =)
Nu efter att tjatat på mina föräldrar ska jag få en till kanin .Viltgrå honna hon kommer förhoppningsvis få bo med min ena kanin honna .Om inte har jag en till bur.Men min hona är väldigt snäll och skulle aldrig skad någon hon hade en hon kompis som hade sovit över hoss Henne igen(min kompis hos mig tog med kaninen).
Jag återkommer med bilder på kanin ungen =)
Men slänger in en bild på Fiffi på min nuvarande kanin honna =)
naww vad söt! grattis! < 3
Jag tror dock att dom inte kommer att kunna vara tillsammans, då mina honor blev helt galna när dom såg varandra ! men lycka till :P!
haha ja :)! < 3 det ända som är är att din nya kanin kanske inte gillar andra honor? och då kanske den blir sur på den vuxna och sen blir den vuxna sur på den lilla. och så blir det bråk. och du har den lilla ingen chans den stora dödar tyvärr den lilla jätte lätt då. baah blev lite förvirrande där men en då :P tänk bara på att vänja dom långsamt!
och som skat grattis! hon är värkligen jätte söt! < 3
Tack =) Ja de ska ta en lång period innan de får va ihopp men den ena(lila honan)hon går ihopp med en annan hona men hon kanske inte gilar just min hona.Aj ja hoppas att de går som de ska =) ska typ hemta henne idag eller imorgon =)
ja precis!
O vad roligt! jag är alltid så himmla spänd innan jag ska hämta hem min nya kanin! kan typ inte sova kvällen innan och ligger bara och tänker på den lilla kaninen! x)
Men lycka till med henne! ska bli kul att läsa dina trådar och se bilder på dom båda 2! och om du behöver hjälp så finns jag här :P och flera på kif såklart ^^
Grattis! ^^

Kul! Himla söta kaniner båda två :)
the vanity, it becomes insanity
#9.Tack =) ja såklsrt jag ska ta hjälp av dig du är en vätig person =)
#10 och #11.Tack =)
Jag kommer inta att få hämta henne.Bara nästa tisdag för vi har inte hunit bygga klart buren =(
Men jag har varigt så otålig vill att min älskling ska komma hem men de blir på tisdag =)jag har så svårt att såva jag vett inte vad jag ska göra längtar tills jag får henne så jag kan få sova normalt och kuna njuta av att hon är min.
Jag har en fråga hon komm nyligen till djurafären ca 4-6 dagar sedan men hon bode i ett kanin stall nu har hon bott inomhus i 4-6 dagar nu undrar jag jag kan jag ha henne som ute kanin kommer de att gå bra för jag hämtar hene på tisdag nästa vecka.Komer hon kuna bil en ute kanin?Om svaret är ja så undrar jag ska jag då ha mycket halm då hon har bott inomhus i några dagar ??
Ändrade planer vi ska hämta henne idag =)
Då jag hade gott och lagt mig har pappa byggt på buren den är nästan klar han sa att han fixar klart allt imorgon(sa han vifår se om de blir så) annars så får hon bo i den gammala buren i ca1-3 dagar =)

vad kul :)

Grattis!
Jag är så orolig över att hon kommer att frysa ihjäl så jag har bombaderat med halm men jag la henne övar halmen men hon grävde sig ned och går omkring under halmen.Varför gör hon så? och jag vill inta att hon ska frysa hon har inte sat vinter päls hon är ju så liten.Sen så är jag så räd för att hon inte hittar sit vatten eller inte förstår hur man driker ur en sådan även om om hon hade en vaten flaska i tidigare miljö men hon hade också en vatten skål sjag blev fundersam.
(ursäkta stavning dylexi)
12# tack:)! < 3 hon är så himmla söt!! < 3
Grattis, vad kul! Vad heter hon?
Hon går nog omkring under halmen, helt enkelt för att fixa ett bo =) Ös på med halm och rikligt med hö att tugga på (att tugga hjälper att hålla värmen) ge henne både flaska och skål om du är osäker på om hon vet hur man gör.
Och ge inte för mycket grönsaker om hob är tagen från affär, där får dom sällan grönt att äta och är alltså inte vana vid det.
Ren pellets brukar vara det bästa =)
#28.Ok tack =)Jag hoppas hon inte fryser men jag stak ner handen och kännde på henne och hon värkade väldigt varm ja hon har fott mycket hö .Men inte visste jag att tygga hjälpr hålla värmen tack för svar ska ner nu och se hur hon är.
Hon är så söt så nöjd men henne =)
dåså, känns hon varm så är hon nog tillräckligt varm, dom brukar bädda så gosigt.
Lycka Till med gosisen… =)
#31.Tack .Nu på morgonen när jag skulle fodra henne och Fiffi så stak jag ner handen och gosa lite i pälsen hon va aldeles varm. Hon har byggt om lite men nu går hon ovan på halmen med men hon har gjort en håla ska bara ut med hunden och sen visar jag hur hon har fixat de ine hoss sig =)

Så fin hon var, lycka till med henne! =)
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
Här har jag ett litet lapptäcke där hon har sin mat så att hon hittar.Lapptäcket hade jag gjort till min orange katt som alltid låg och sov på den men jag tog bort den igår och han gilade inte att jag tog bort den gikc och leta erfter den =)men han ska snart få tillbacka de=)
#38: Tänk bara på att inte ge så mycket gräs om hon inte är van, då kan hon lätt bli dålig i magen. =)
Vilken liten sötnos du fått -grattis!
Har hon varit innekaninen tidigare?
#42.Tack =)
Ne eller vad man ska säge hoss uppfödaren bode hon utomhus men när hon komm till djurmadazinet hade hon hunit bot ine i 3 dagar inan jag hämta henne.Hon kom i onsdags och jag hämta henne igår men hon va paxad från onsdagen då hon hade kommit tyckte hon de va väldigt varmt hon låg och andades väldigt svårt man såg att hon tycket de va varmt.
Slänger in en bild när hon va på djurafären.
#43 Okej, men då är det säkert lugnt för henne att bo ute. 
Ida fick mina kaniner träfas i en rasthage gud vad snälla båda va inget bråk eller något.Men dem har fot träffas med varandra enskilt varje dag i ca 2 veckor nu.
Jag har också bästmt mig vad hon ska nu hetta de blir Foffi(min nya kanin).
Foffi brukar springa runt och leka och hoppa men inte Fiffi,inte sedan hennes parter dog.Men nu när de fick va till sammans börja Fiffi också göra så(hon jagade inte Foffi båda sprang åt varsit holl).Man ser att Fiffi är glad igen hon har varigt deprimerad enda sedan hennes parter dog för ca 1år sedan.Nu börjar lite av hennes personlighet komma till baka nu när hon fott träfa Foffi i 2 veckor.
Här är min upp datering Foffi har blivigt störe och är ca 4 månader är ganska stor til skilnad från då.Ska snart ut till deras Hage och ta bild på Fiffi.Men här är en bild från senare idag dem bara älskade snön =)
#52.Tack ja den är ganska stor och jag tycker inte kaniner ska sitta hela dagegarna i sin bur.Så de går ut vid.07.00 -21.00 ibland lite senare.De får hö,pellets och vatten där och när de kommer in från hagen har de vatten i buren förstås och fri tilgång på hö ovs.
Men jisses hon var otroligt lik min kanin :O hon ser precis ut sådär :O men min är lite större än din dårå
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
#55 56, Jaa verkligen. Men kan du ta upp henne utan problem? Det kan jag inte göra med min hon kämpar emot så när vi ska hålla i henne…
Jag tog upp hene från rast buren alldeles nyss.Och hon va gäte lugn de jag antar att de är beriod viss hon görs å.Ibland inget oi bland masser.Men hela veckan va hon skit lugn och har slutat spratla.men hon spratlar lite när jag ska sätta ner henne.Men de gör fiffi min andra kanin med skit mycket ändast när jag ska säta ner henne.
Va ute alldeles nyss och tog belder på Foffi .Hon har blivigt gäte stor.Förut kunde jag ha henne i ena handen men nu behövs de 2.
Sen har jag sat upp lus rör för att de ska ha lite jul stämning men jag ska ta bort de sen och säta upp jilanger och kuler åt båda 2.På ett sät som gör de ofarligt för dem.
Jag fick veta att kaniner inte tycker om att bli lyft för att dem tappar fotfästet. Dem vill ha något under tassarna.
#63: Det är nog olika från kanin till kanin.
Familjens hona kan man lyfta och hålla i princip hur man vill, hon bryr sig inte ett dugg.
Tidigare av i inte min svart vita(Fiffi) hona sig själv pgv att henes kopis dog. Men nu märker man att hon är piggare och gladare helt återstäld.
Min viltgråa hona är gäte tam och är gäte snäll och harmlös. Van vid omgivningen av masa anndra djur. Som harar ,rådjur ,räv ,katt och hund skönt att veta för dessa djur är hon inte rädd för =)
Och har bra hopp teknik är riktigt bra på de och lätt lärd =)