Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bilder
Läst 917 ggr
Hopi
0

Ut i sele första gången!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har Andy varit ute o hoppat i snön i sele! Det var jätteroligt tyckte han! Han grävde och hade sig! Jätteroligt! Det var inga problem att ha sele tyckte han. Bra det! =) Här kommer några bilder, först när han just fått på sig selen och sitter på altanen. Tvättar sig lite. =)

Andy är en Hermelin rex, vit rödögd.

Hopi
0

Här har Andy kommit ut på backen, och är lite fundersam än. =)

Hopi
0

Här sitter han och spanar lite. Tycker det här blev en så bra bild. Synd det är lite överflödsfärg kvar i öronen, efter märkningen bara.. Men nog är han fin min lilla söt-Andy! ;)

Hopi
0

Här gräver och bökar han i snön som en liten vilde! hehe Roligt!!

myriis
0

Söt :D Man känner sig verkligen "lättat" när ens kanin inte är rädd för sele eller så :)

Hopi
0

myriis; Ja, det hade inte varit kul om han blivit jätterädd och så… Nej, det gick jättebra! =) Han hade såå roligt och det var såå roligt att se på honom! hehe.

Pinscher2
0

Sån där "överskottsfärg" hade Alpha oxå i sina öron, men det pillade jag bort lite försiktigt efter 2-3 veckor. (Köpte henne när hon var 8 veckor…)

Himla fina bilder Hopi! =)

Noa-Nisse
0

heheh! han smälter verkligen in i omgivningen alltså! :P såå himmla söt din lilla Andy är!! :) fäller rexarna sina pälsar eller måste man klippa dem?!

Medarbetare på Hundar.ifokus

Tina-A
0

Vilka superfina bilder på en superfin kanin! :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hopi
0

Tack Pinscher2!!! =)   Ja, jag får nog börja pilla bort den där färgen oxå.. Trodde det skulle släppa nån gång själv, men det verkar sitta.. =(

Zvintos
0

Hopi: Han ser ut som en dvärghare på bilderna tycker jag. Hihi Räcka ut tungan

KajsaM
0

Vilken assnyggis! Verkligen matchar snön :D

Jojsan
0

#9 Min kanin hade också kvar färg efter märkningen… Jag lät det vara och efter några veckor försvann det ändå… :P

Hopi
0

Noa_Nisse: Tack-tack!  Rexarna fäller sin päls som vanliga kaniner. Så dom behöver inte klippas. =)

Tina_A; Tack du oxå!!! =) Snällt sagt! ;)

NinniH: Ja visst ser han lite ut som en dvärghare på nåt vis! =) det har jag inte tänkt på förut! ;)

Kajsa_: Ja visst är han snygg, Tusen tack!

Jojsan: Trodde ju att det skulle ramla bort av sig själv jag oxå.. Men nu är ju Andy 3½ månad gammal, och öronmärkt blev han vid 8 veckor.. Så frågan är, hur lång tid tar det…? ;)

Zvintos
0

Hopi: Ang öronmärkning. Jag fick hem min hane i september, och då var han ca 10 veckor. Den överblivna färgen försvann inte förrns för 2-3 veckor sedan. Så den kan nog sitta i ett tag. Räcka ut tungan

Hopi
0

NinniH: Okey, det kan sitta i så länge! Ja, färgen verkar sitta ganska rejält, och jag vill ju inte direkt skrapa bort den heller, har bara strukit lite med tummen där, lite försiktigt. Men det sitter.. Det är ju lite fult just för att Andy är vit.. det syns så väl..

Clariiz
0

Så söt han är! :), måste nog lägga upp honom på mina "ska kidnappa" lista! Den börjar bli full. Måste nog skaffa mej ett tusental burar! P allas kaniner är ju så söta! och visst får även Andy en stor bit på listen ;D

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Hopi
0

hehe Ingen risk att du kan kidnappa Andy, Clariiz! Jag har en stor vinthund som vaktar här!!!! hehe.

Lotta_A
0

oj så fina bilder :) Du borde ställa upp i vinterfototävlungen med någon bild ;)

andy är ju sååå fin

KajsaM
0

#17 Hehe men den är säkert jättesnäll ;D

Hopi
0

Lotta_A; Tack!!!! Ja, kanske det!!! Ja, Andy är jättebra!!

Kajsa_: Jo då, hon är allt så snäll så.. min vinthund!

Jojsan
0

#13 oj då… det har då suttit i ett tag… ^^ men om ja varit du så hade ja ändå låtit det sitta… å låta det fara bort av sig själv… men du bestämmer :P