Chihuahua vs Rottweiler
Fick den här härliga filmen igår av Andreas, som jag köpte en av hararna av. Det är hans chihuahua Stålis & rottisen Tilda som har lite kul, kolla hela filmen och njut =) På filmen ser man även hur otroligt farlig en rottis kan vara!! ;o)

Vilken jättesöööt Chihuahua! =) Den rasen är då bara föör go! ;) Inte alls konstigt att dom har blivit så populära! =)

Tyvärr har de blivit poulära av fel orsaker, bara för att vara en liten leksak i mångas ögon. Som på kaninutställningen på Dala Expo förra året… Kom en lång, blond tjej med en liten, liten chihuahua koppel… Det såg verkligen ut som en Paris Hilton-wannabe! Å där kom jag med min något större & "tuffare" hund Lukaz. Hon och jag var som Helan och Halvan ungefär, om man kolla på hundarna och stilen!

hehe Ja, det är lite skillnad på hundstil! ;) Som sagt, det är synd att det har blivit så att det ska vara en accesoar.. Dom är ju bara för söta, Chihuahua-vovvarna! Dom är värda att dyrkas för sin skönhet, sin personlighet -inte vara en modegrej… =(

Kunde inte sagt det bättre själv Annelie!!
haha så sött
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com