(S) Inneburar billigt
Har ett gäng burar jag inte behöver längre då jag dragit ner på antalet kaniner..
100x50
En hel vit. Något rostig framtill på gallret annars i fint skick, ingen beläggning.
150:-
120x50
Flerfärgat galler med rosa/blekt vinröd botten. Fint skick, ingen beläggning. Ihopfällbart galler.
250:-
Hel vit bur, något högre än de vanliga måtten. Nyskick! Hopfallbart galler.
350:-
Vattenflaskor, matskålar och höhäckar mm. finns att köpa för 5:-/st
Finns även en del hus för 50:-/st
Grejerna finns ca 20 min bilresa utanför Södertälje. Kan tas med till Nynäshamn/Älvsjö bestämda dagar mot ersättning.
Maila mig på info@verra.se
Har även 2st uteburar som skänkes mot avhämtning i Nynäshamn. Dem är inte urstädade och har inga ben, men ben går lätt att fixa om man är lite händig ;)
Jag är mycket intresserad av den ihopfällbara buren, 120cm. Även bolådor om du har det?
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Puttar lite…
Måste fråga dig Veronica, kan jag köpa med två höhäckar och en matskål också? Kanske även ett hus beroende på hur stort det är.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
120 buren för 250:- är såld!
attans att du ska bo så långt bort! vill ju ha den för 150:-
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |
Finns buren kvar?
Mejla gärna mig isåfall.
anibasd@hotmail.com
husen, e det bolådor och hur stora är dom?:) är ev. intresserad isf.
Ena buren är såld, å andra sidan har jag fått in lite nya burar. Lättast är väl att maila mig/ge mig er mailadress vid intresse så kan jag höra av mig när jag får in något passande. Är inte så flitig på att logga in här… :S
En del burar lägger jag även ut på hemsidan; www.verra.se
De hus/bolådor (är det någon skillnad?) jag har nu är ganska små, passar hamster, råttor och ev dvärgkaniner. Har inte koll på minimåtten för kaniner..
Vad vill du ha för mått på dem?
#8 okej, har en 3kg kanin här hemma;) ca 50 bred, 40 djup och 30-35 hög ;P