(K) Innebur omgående!
Söker en innebur efter lagliga mått, den ska vara hel och ren, alltså inga sjuka kaniner ska ha bott i den eller kaniner som dött utan anledning. Jag kan även tänka mig att låna en innebur tills de blir varmare då de ska bo kaninungar i den och de är för kallt att flytta ut dem än.
Man kan skriva här i, eller maila till sannastorm@live.se
Tack på förhand!
Någon måste väl ha en innebur? ;)
Ett tips? är att beställa hos PWSS.
De har några lagliga burar som dessutom är relativt billiga. =)
#2 tack för tipset, ska kolla!
#2 tyvärr ändå för dyrt. Buren kommer att användas i max 2 månader, sen ska jag inte ha den kvar …
#4: Ah, ja då är det väl kanske inte riktigt värt det.
Jag har burar, 100x50 och 120x50. Hela, rena och fräsha. Desinfekterade, om man nu säger så?
Låna eller köp billigt! Dock bor jag strax utanför Södertälje, så det är en bit att åka rån bålsta!
Men Sanna, du får ju låna min bur sa jag ju! :) L'amour kommer inte förrän i slutet av mars.
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#7 jo, men jag la in den här innan (a) men jag behöver ändå till Valdemar tills de blir varmt :)
#8 Troligtvis köper jag en till 120cm bur, så då kan du ju ha min 100cm tills du inte behöver den längre.. eller tills mina bebisar kanske behöver få plats där ;)
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
#9 okej :P jag behöver den tills de e varmt ute isf ;)
#9 Vad är din tolkning av varmt då? x) Vår-varmt, eller sommar-varmt?
Typ juni eller?
#11 när de inte skiljer mer än 10 grader på natten på inne och ute ;)
#12 HAHA! Vad du tänker logiskt Emelie! ;) Ja, men jag lär bestämma idag eller imorgon om jag ska köpa 120 buren.
#13 ok ^^