Vad skoj! ^^
Vad roligt!
Grattis!
Tack hörni!
Ja det är verkligen jätte kul och spännande 
vad kul!:D Vilket gulligt namn^^?
#4 ja1 :D Ja visst är det sött ^^

Vad kul ^^ så söt :D
#6 Tack! 
Va kul:)
Vilken sötnos:*
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#8 ja :D tack ^^
Om det är en teddy du tror att du ska få , kan jag säga såhär att han är inte teddy ; P
Titta på bilden , på det mörkare området är en såkallad ''fällnings fläck'' han kommer börja fälla där.. sedan ser man att det ljusta längst ned håller på att bli en kjol
MVH Elin
Jodå han är Teddy :) Pälsen ligger bara konstigt. Hans föräldrar var eddy båda två ^^
Oockså är han 2,5 år… så det skulle vart lite konstigt om han börjat fälla nu :/
Tyvär , titta ordentligt på bilden. Spelar ingen roll om mamma och pappa är teddy , dom kan fälla av. väldigt många uppfödare är inte så uppriktiga och vägrar inse sanningen att deras djur är lejon. Dessutom . var det inte du som sålde alla kaniner för att du skulle bo nån annan stans ?
MVH Elin
Vad kul, han va jättesöt :)
// Emma :D
#13 nej jag lämnade dem på foder och sålde 2.
teddy+teddy kan inte få lejon :/
#14 Tack så mycket! 
#15 Hon menar nog att en av föräldrarna kan vara lejon då det finns dem uppfödare av oseriösare sort som påstår sig ha teddy som i själva verket är överpälsade lejon =).
Helt sant om du säger, teddy + teddy = alltid teddy =)
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
#17 mjo :) Men har kollat upp det och både mamman och pappan är teddy.^^ Och det vore väl ändå mycket otroligt att han skulle börja fälla vid 2,5 års ålder? :/
#18 Det vore väldigt konstigt skulle jag tro =/.
Han var otroligt fin ='D<3
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
#20Mja tycker jag med :/
Tack!!
<3
Han är så läcker! Grattis.
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se
#22 Mja tänkte Louise kunde ta sig en titt på honom, Tack Tarkan ^^
#23 Mja tack! 
#25 tror han menar när dem fäller bebis pälsen :/ Om jag inte nu har helt fel :P
Ja jag vet inte , måste ju ha superögon i sådantfall..för jag ser iaf ojämna pälsfläckar, har du ens fått sett kaninen irl ? Väldigt lätt att redigera foton i photoshop
MVH Elin
#27 mjo men jag är 100% säker på att han är helteddy :) Eftersom madagaskar har mörka områden så kan det se ut så, och hans föräldrar var helteddysar. Nej jag har aldrig sett kaninen annat än på bild men jag har patat med fol som sett han och sagt han är teddy :)
Okej dåså ^^ lycka till med grabben!:)
MVH Elin
#29 Tack så mycket! 

Vad söt! grattis ;D
Mvh Hanna
#31 Tack^^<3
#26 Menade när dem fäller huvudtaget. Kaniner får en kjol när dem fäller vid "skinkorna". Har era korthåriga kaniner aldrig haft tovsar som ni kan dra av vid rumpan :O?
Det har mina och sett 3534646 kaniner på hopptävlingar som har så.
#33: Helt ärligt så får min ena hona inte alls så när hon fäller.
Det syns på huvudet när hon fäller, men jag kan inte dra av någon extra päls någonstans förutom just på huvudet. 
Hon är normalpälsad.
Men hon är nog undantaget som bekräftar regeln. 
#34 Mja, Alla fäller olika. Min ena hopphane har en kjol över hela sidan + magen. Medan på haren ser man bara huvudet :P Som du beskriver på din. Dock fick hon i sommras en liten kjol vid svansen som kunde dra på :P
#0 Vad roligt, Grattis :)
#36 tack! :D
Håller med om att han ser ut som ett lejon på första bilden, och det har jag sagt till både ägare och köpare. På bilden längre ner ser han däremot ut som teddy. Upp till bevis bara! :)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
#38 Du får kolla på han, experten =)
#39 Expert skulle jag inte kalla mig, men fanatisk teddyälskare kanske! ;)
Är sällan här så kontakt finns på http://tussilagons.blogg.se/ :)
vad fin :)
♥
#40 haha Nära på expert ;)
#41 tack ^^
vilken liten lurvboll :D vad kul!
Lycka till med honom :)
#43 Ja han är min lilla lurvboll! :D
Tack så mycket ^^
Nej så söt!
#34 Då måste min vita blåögda också vara ett undantag för det märktes knappt på henne att hon fällde, vilket jag är hemskt glad över!:)

Va roligt för dig!
#45 Ja :D
#46 ja jätte^^ tack!