Inför våren nu 2010
Har jag tänkt köpa en lejonhuvad dvärgvädur,en unge.
Sett kullplaneringen som det finns en tråd om,men om du planerat en kull kan du ju istället kontakta mig så missar jag dig ju inte!
Intresserad av dem flesta färgerna,dock inte blåögd och som högsta önskan japantecknat/havanna ! 
Om du skulle kunna tänka dig lejonhuvad kanin så har jag uppfödning av just japantecknade :)
Jag kommer få lejonhuvade dvärgvädursungar i vår och sommar. I en av kullarna kommer det komma japantecknat. Du kan PM:a mig för mer info.
Vi kommer få vit blåögda lejondvv, det kanske inte intresserar dig :P
Alltså jag kan tänka mig köpa en lejonhuvad kanin,men dock tror jag att jag kommer vilja para den med min nuvarande kanin som är lejonhuvad dvägvädur och då vill jag ha renrasiga ! :)
Ok nr.2 PM:at ! :)
Nej tyvärr inte just den färgen nr.3 !
#4 okej, ska de ha stamtavla? ^^
Jag har dem bara som sällskap och hobby, men det är ju inget minus! :D
har ju en kull som jag parade idag där det kan komma japantecknat och havanna som kommer ha stamtavla:) har även en kull senare med japantecknat men dom kan va wienertecknade oxå
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Ja, vi pm:ade ju om det nr.7! :)
Dock vet jag inte än om jag kommer köpa en lejonhuvad.
#6 ja men då spelar de ju ingen roll om de är konrsning ^^
Alltså,vill att min blivande kull ska bli en renrasig lejonhuvad dvärgvädur ? :)
Men kanske kan tänka mig lejonhuvad med,får se!
#10; Men du skrev ju att du bara ska ha dem som sällskap?
Nr.11;Jag menade att jag inte ställde ut,och inte behövde tavla till det!
#12 Aha. ^^
Du kan ju kolla på min hemsida om du är intresserad, eller adda mig om du vill se mer bilder ^^ www.stormenskaniner.se / sannastorm@live.se
(addad :> )
Ingen mer som ska få lejonhuvade dvärgvädurar,oavsett färg?
Jag kommer ev. Att ta en kull lejonhuvade dvärgvädurar. Det kan bli japantecknat beroende på vilken hane jag väljer, de blir dock wienertecknade (ev. vita blåögda också).
Hemsida/bilder på dem ev.föräldrarna?

Jag väntar en kull i mitten av februari! Fler bilder på mor och far kan mejlas om du är intresserad! Mvh Josefina :)
http://kanin.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=e9dafb22-e60d-4ab2-bd05-2977acea6dc0
#17 Jag har bara bilder på hanen då jag inte har fått hem min hona ännu, men här är i alla fall hemsidan: http://emmasundberg.webs.com/
Honan som jag ev. kommer att para med är en japantecknad lejonhuvad dvv. (Hon är överpälsad/"peking")
Ja nr.18,vart finns ni ?=D
19; Algot var jätte söt,och honan låter ju super fin dock finns ni så långt ifrån att man inte kan åka och välja ut en ju ! :(
Bor i Kalmar län, ligger i Småland.
#20 Synd. :/ Annars så brukar ju transport vara lätt att ordna.

#20 Jag bor i Vetlanda, Småland! :) Transport brukar ju ordna sig! Du bor i Kalmar? Det är ju inte så långt härifrån!
Ohh gör du?:D
Nej det gör jag inte,men i kalmarlän,ska höra av mig till dig! :)