för kallt med 16 grader?
Är det för kallt att ha en kanin i ett 16 + gradigt rum? om det är en kanin som bara bott inomhus hela sitt liv.
Det beror lite på hur pass varmt kaninen varit van med tidigare.
Men med tanke på att de flesta hem brukar ha ca 19-20 grader inne, är det inte alltför stor temperaturskillnad.
Så det ska inte vara någon större fara. =)

Jaha, vad bra. Han kom nyss från djuraffären idag så jag tror att han är van vid "normal" rumstemperatur. Han ser ut att ha en bra tjock päls och är 1 år gammal. stackarn har bott i zoo affären så länge för ingen ville ha honom.
#2 Förvånar mig att djuraffären haft kvar honom trots åldern, vet djuraffärer som avlivat djur p.g.a åldern.

#3 ja jag blev rätt paff när de sa att han vart hos dom såpass länge. Han satt i en egen bur i och med att han inte är kastrerad. Men han är verkligen supersnäll trots att han levt så isolerat. De i djuraffären sa att de pysslat lite med honom varje dag. Men det är ju inte direkt jätte mkt. Och sen så tror jag inte att han kunnat vart lös. De andra yngre hanarna fick springa runt i en stor inhägnad. så nu hemma hos mig har han fått rejsa som en tok i lägenheten
Buren kommer stå uppen så länge jag är hemma iallafall.
Grattis till kaninen! :) Har du någon bild?
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!
Grattis ^^, stackarn, usch för att sitta isolerad i en djuraffär sålänge och inte få springa omkring som de andra :(
Men grattis till honom ^^ skulle va kul å se bild på han (A) :)

#7 Underbart söt! 
medarbetare på allergier.ifokus .

#7 Ja, så söt han är :) Tur ni hittade varandra.
Lotta
---------------------
www.lottasullisar.se

tack
Ja här hemma hos mej kommer han få det bra mkt roligare än i zooaffären.