Hmmm...ovilliga kaniner!
Idag är det en strålande solig dag, och jag passade på att släppa ihop lite kaniner medan jag ändå var ute och fixade lite.
Först Sabian och Flora, men det blev inget vidare resultat där. Flora är helt ointresserad och hoppar bara undan stackars Sabian, som försöker hänga med ändå. Till slut tog jag in henne och släppte ut Vira istället, men med samma resultat. Hon är nyfikten på den blå killen men hoppar iväg om han kommer för nära och försöker vara kärlekskrank. Ingen av honorna var dock aggressiva, utan bara ointresserade.
Så inga ungar blev gjorda idag (vad jag kunde se) men kaninerna fick iallafall Motion och jag försöker igen om några dagar och hoppas på bättre resultat då.
Nu ska jag gå ut och knäppa lite kort!

Men då
Hälsa Vira att hon bara måste släppa till snart, annars blir jag ledsen
Bättre lycka nästa gång Marie! Annars får Du väl ge de en lektion i "Blommor & bin" hihi

Synd att det inte blev några ungar, men lycka till nästa gång :D

Det blev inga barn GJORDA idag, men ungar BLIR det =)

Hehe precis ;D

Ooo ja, visst blir det ungar. Vira var faktiskt den som såg mest intresserad ut idag. Hon kunde liksom inte låta bli att springa efter Sabian lite, men så fort han blev en snuskgubbe så for hon iväg!

Hahaa :D Hoppas att hon snart och vill bli mamma ;D

Ååååå, så ska det se ut!
Ja men VEM vill ha en snuskgubbe efter sig, så jag förstår henne
Men när suget blir för stort, då kommer hon uppskatta det garanterat, hihi! 

Tror jag med. Hon visste väl inte vad det var frågan om, såg mest lekfull ut och tyckte det var jätteskoj att jaga runt med Sabian. Flora däremot såg ut att fatta vad det handlade om, men hon hade helt enkelt inte lust. 

Hmmm..tittar ut genom köksfönstret. Sabian irrar omkring där ute fortfarande, han undrar väl var alla brudarna tog vägen. Men han hoppar snart in i sin bur för jag ska gå ut med käk åt dem, och då brukar han inte vara sen att ta för sig!
#11: Hahahah :))
Hoppas det går bättre nästa gång!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Om en hona inte blir elak utan bara säger ifrån så kan hon bo med honom under en månad, då borde det bli bebisar, eller kolla könet på henne/ båda. och se när dom går i brunst
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se