Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 949 ggr
Baralisah
0

(K) Holländar Hona

Hejsan!

Jag söker nu en holländsk kanin, hona.
Färg spelar ingen roll, men köpes gärna med stamtavla och märkt. Men inget krav.
Åldern har jag inte heller så mycket krav på, men gärna inte äldre än 2år.

Finns i Uppsala och det skulle vara super om kaninen kunde levereras hit, men kan försöka ta mig en bit.

(Alla holländar honor är välkomna att visas här, då jag kan ändra mina krav när jag ser kaninen).

Vänliga Hälsningar Lisa

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

[vretenskaniner]
0

Jaha, så du ska köpa en holländarhona? Glad
Vad roligt! Hoppas du hittar det du söker! Oskyldig
Kram kram!

jasminrex
0

Jag rekomenderar starkt Solbackens kaniner :) Jag har själv en kanin där ifrån och jag kunde inte önska mig en bättre kanin Glad www.solbackenskaniner.se heter sidan! Om du kollar i "Till salu" så hittar du två honor som fortfarande är till salu.

[BonnieL]
0

#2 Lisa har redan en holländare därifrån Flört

Baralisah
0

#1 - Om jag hittar den rätta, annars får det bli en dalmatin Rex.Glad

#2 - Tack så mycket för ditt svar, men jag har redan en underbar liten hollis ifrån Martina. Har redan pratat med henne men hon har redan sålt honorna, hon har bara inte orkat uppdatera.Glad

[vretenskaniner]
0

#4 Vad coolt med en dalmatiner rex :) Det vill ja också ha! OskyldigOm jag hade haft tid, massa pengar och massa fina stora burar skulle jag ha en av varje färg i varje ras ja vill ha Skrattande

jasminrex
0

#3-4 Aha, visste inte det :P

MH1994
0

i början på februari kommer jag få en kull med japan gul/svarta holländare.  bor visserligen i dalarna men transport brukar gå att ordna Flört

på min sida kan du se föräldrarna och så… http://tallmonskaniner.webs.com

// Matilda

Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

http://tallmonskaniner.webs.com

kaningodis
0

Jag har 2 honor till salu, de är runt 8-9 månader. Senare i vår så kommer det finnas svarta och blåa ungar till salu.

En blå hona som är feltecknad, ej märkt, ej stamtavla.

En svart hona som är öronmärkt och har stamtavla, dock så är hennes teckning ganska ojämn.

Hm, bor i skaraborg så det är ju en bit men transport kanske kan lösas i samband med utställning eller nåt.

Kan fixa bilder vid intresse!

Kastanjegårdens Kaniner

Baralisah
0

Tack för era svar!

Jag väntar nog i slutet av Januari, då jag kanske införskaffar mig en rex. Om det inte blir som planerat så kontaktar jag er! Tack så mycket för era svar. / Lisa

Elina.
0

Vet inte om tråden är aktuell längre, men jag skulle iaf ha en japantecknad gul-svart hona till salu. Öronmärkt med stamtavla, dock feltecknad. Ev också en godkänt tecknad hona.

Baralisah
0

#10 - Jaha! Skulle transport ordnas tror du? Finns det chans att skicka bilder till min mail?

Baralisah@hotmail.com

Sweetienin
0

Jag kommer att få japantecknade gul/svarta holländare i början på februari. Det kommer säkert att bli någon hona i den kullen.
Ungarna kommer att vara ringmärkta och ha stamtavla.
Jag bor i eskilstuna och det ligger ju inte jättelångt från uppsala! :)

Pm:a mig om du är intresserad så kan jag skicka bilder på föräldrarna!

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Baralisah
0

Tack för alla erbjudanden.

Tråden kan låsas, då jag inte kommer vara intresserad förän i höst. Glad