Belgisk jätte maskot
Nu har silvernattenskaniner fått en mascot! Eller snart, mamma är på väg och hämtar honom :P
En Bälgsik jätte kanin Hane på 6mån som ska gå lös i hela huset :D!
Ska bli spännande med en stor klubb här hemma när man är van vid sina små lejon :P Bilder kommer senare i efter middag!
Bosse heter han!
Grattis!

Tack :D!

Va roligt!
Vad skoj!
Belgiska jättar som är så härliga. ^^
Fy vad kul! :D Mysigt med en frigående! :D Visa bilder! Hihi!
Emma
Lycka till med JÄTTEN :D
Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.
Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Nej va skojj!! :D

Grattis, vore kul med bilder sen! =)
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

Tack allihopa! Han har vart hemma hos oss i 1 timme nu :D! Han är helt juvlig < 3 Han har hälsat på alla hundar och katter redan :D
och OJ så stor han är xD jag va först uppe hos simba, och sen ner till Bosse som han heter, haha hans er ut som en hund :P! han väger runt 6 kg nu :)
bilder kommer aldeles strax! < 3 han har jätte långa härliga öron < 3 och kliar man honom bakom öronen så lägger han sig ner och blundar :') < 3

Så roligt, och så söt han var! :)
Kastanjegårdens Kaniner
Vilka söta öron. ^^

fy det funkar inte att ladda upp bilderna ju! men en fick ni iallfall :P
Han är en sålänge toppen! ikväll ska han få springa ute i huset. hela kvällen så då blir det nog nya kort :P
Tack allihopa! :D han har stamtavla och är örnmärkt med :D
Vad söt Bosse är, lycka till med honom! :D Hälsa till din mamma att han är söt (A)

Ida; haha det ska jag göra! :D han kanske kan föja med på Träffarna (aaa) teddy och han 8D!
#16 Ja, men då måste du ha en väldigt stor transportbur. :)
#17 Måste hon väl ändå ha? ;D Vetrinär och sånt ^^ Hihi (A)
Jag längtar tills jag får hem min frasse! :(
Btw vad söt han var! :D
Emma

ida, hahah ja jätte stoooor!
Emms; åå en frasse (a) < 3
tack hihi ja han är socker söt! < 3
#19 En havana frasse, ännu bättre! :D älskar färgen ^^
Hur är din jätte i temperamentet? :D Har fått för mig att jättar är ganska självständiga och inte söker så mycket mänsklig kontakt. Hur är din? :D Älskar jättarnas utseende! Så fina! Speciellt viltgrå och viltgula :)
Emma
#20: Att de är självständiga och inte söker mänsklig kontakt stämmer inte på jätten vi hade (Järnsaxa).
Hon var social som få och älskade att pussas. ^^
De är alla individer.
#21 Ja det såklart ;) Alla är olika individer. Menar inte att dem bara vill vara själva och springer undan så fort man kommer fram utan att dem är lite mer självständiga än t.ex. en dvv ;) Vill ut och utforska typ ;D
Din Järnsaxa verkade vara mysig! Och hon var så fin med :D Älskade hennes färg. Fast älskar blåaktiga färger med ;D
Emma

#20 ahha då tror du fel! han ä väldigt social! har slickat alla i familjen på handen :p NYFIKEN somt usan och ska lukta och veta precis allt :p har hoppade upp i soffan osv ;)! uper söt < 3 dock kan jag tycka att dom är lite hård hänte xD svårt att förklara xD