Snön för 1:a gången :)
Min kanin Modesty var ute i snön för 1:a gången! hon är 1 år men fd ägarn lät dem bara vara inne året runt, Hon blev hur glad som helst! Hon kasta sig i snötippan och helt plötsligt stoppa in hela huvet i snön!! och hon grävde och åt snö och helt plötsligt lade tassarna på mitt knä hon är lixom en såndär ganska Rädd kanin som är svår lyfta men jag gjorde det hur lätt somhelst! hehe…
Man blir så glad att se dem sådär glada
Vad var det första er kanin gjorde?

Åh, kul. :)
Mina äter upp den eller så bryr dom sig inte om den.. Ibland gräver dom lite den. ;)
Vad kul =)
Mina älskar snön först när jag lämnar dem i hagen springer dem runt och gör glädje skut.Senäter de på snön och springer lite till.Så kan de holla på.sen va de en snödriva på höger sida av buren så de har gjort kålir i den =)

#1 Vad sött, de tycker väll om snöglass hehe.. Moddan tycker att det är världens bästa uppfinning. kan du lägga ut bilder
#2 vad kul! kan du lägga ut bilder på dem? :) man kan passa på nu när det är snö.

Min kanin fick vara ute i snön för första gången igår :) hon sprang runt och lekte i den, och smaka lite på den :P

Gud vad söta!!! den dära åt vänster ser ut som en vildkanin men med hängöron ÅÅÅ vill ha dem !!!
:)

#7 Visst är det härligt att se dem sådär lyckliga ?! :)

SÖT ! Bor dom i Hage eller bur? :)
#8.Tack ja hon är jag riktigt nöjd med med henne helt underbar och är så vacker
.Och hänes färg heter viltgrå de är kanske därför hon ser vild ut 
Jag älskar dem mina små älsklingar =)
Din kanin på miner mig om min föredeta kanin Lillan hon va aldeles kålsvart och hade en väldigt finn syra som sälskap=)
Jag älskar din kanin =)

Tack tack :) hon har också en lillasyster (kallar henne för lillasyster för hon ser så liten ut med hängöron ibland) hon är kolsvart =) ska gå till kaninerna nu hejsvejs ;D
#11.Jo ,De har 2 egna burar men går i hagen tillsammans.De går ut iden(hagen)ca rf7-22.30.lite olika beroende på dag.Annars hr båda en egen bur för att få lite mer plats för att få villa ut.Då de ändast är så aktiva när de är med varandra.men de kan känna varanda då burarna står brevid varanmdra.Men de har en transport bur i hagen ifal de skullle börja frysa men de gör dem inte.Sen fodras dem i hagen vaten/fritt på hö och 1 dl pellets var =)

#14 vad smart att ha dem så! vi har inte tillräckligt plats så våran Hage är mindre och lite längre bort men ska flytta den till gården de gillar inte att vara i transportboxen.

Första gången Dixi såg snö stannade hon, och sedan sprang hon under buren (där det INTE var någon snö!). Nu är hon modig, och älskar snön, men hon gillar mest att skutta omkring i den och gräva!

#16 Men å vilka sötnosar!!!! är nickan den gråa? den är lik min älskiling Linus (som försvann) Bombsöta! =D
#17 Hehe gott med snöglass Jätte söta ihop är de ;D
18# Aaa Det gjorde Modesty med men jag lät henne inte gå under så hon blev modigare då. Hur ser Dixi ut då? =D

Tack, Nickan är den blåa. :)

#19: en viltzobel brun :)

#19 ok dem är så fina har du bild som du bill lägga ut ;D
#22 åh vilken cool kanin den är jätte söt mer bilder? vad för ras? :O ;)