Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 786 ggr
Ida-M
1

Tack KIF! :)

Jag måste bara tacka för ett underbart forum för seriöst intresserade kaninälskare! Jag har lärt mig mycket om kaniner sedan jag blev medlem och har framförallt träffat mycket kaninintresserade människor som jag blivit riktigt bra vän med! och för att inte tala om alla träffar vi haft. Tack alla ni som sköter, är medlemar och hjälper sidan att bli så bra som den är! Jag uppskattar verkligen all tid ni lagt ner på det här. Kramar Ida :)

Husberg
0

Kan inget annat än att hålla med dig! Glad

pigelina
0

Håller med dej helt!:)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

thexclub
0

Håller också med, har lärt känna väldigt mycket människor här som jag troligen aldrig skulle träffat annars :)

the vanity, it becomes insanity

Fatma
0

Håller med dig, helt klart.

Mvh Fatima

Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus                                                        http://nastansjonskaniner.webs.com

malin--a
0

håller med :)

[BonnieL]
0

Håller också med, jag har fått otroligt mycket bra kunskap härifrån, och fått vänner för livet! :D

annaforsgren
0

Tycker precis som du:D Har träffat många människor och lärt mig jättemycket genom att vara här inne.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

alwiz
0

Tycker som dom alla anndra! Fins nog inte någon annan sajt som har varit lika bra och rolig :)<33

RabbitLower
0

håller verkien med alla! har oxå fått jätte bra kompisar som jag inte hade haft annars!!…och lärt mej mkt om kaniner och inte kännt mej ensam om att gilla kaniner(trodde jag va konstig som hade kanin som favo djur)

Ida-M
0

#9 Sara du är inte konstig för att du gillar kaniner! Vi märker ju här hur många som har en gemensam hobby (A) ^^

EmmaRJV
0

Jag håller fullständigt med ! Jag har lärt mig otroligt mkt, :)!

Zvintos
0

Vill också säga tack och ge en stor ros till alla som hjälper till att hålla denna bra stämningen som finns på sajten. =)

Ida-M
0

#12 Du är en bra Sajtvärd Ninni, så ett stort tack till dig också! :)

Brownie
0

Håller med övriga talare :D Det är ett mycket bra forum med trevliga människor och bra information :)

teddybaby
0

Jättekul att den här sidan finns och teddykaniner.ifokus! Utan dessa sidor skulle jag få terrorisera veterinärerna med mina vardagsfrågor avseende kaniner, förmodligen. :D

LinneaJohaanson
0

Håller med alla till tusen.
KIF är underbart och alla är så trevligao ch snälla!
Vet inte vad ja skulle göra utan er :)<3

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

riiffen
0

Håller med allihopa! Trots att jag inte har varit medlem här så länge (en månad ungefär) än så är jag otroligt tacksam över allt jag har lärt mig av att vara här inne! =)

medarbetare på allergier.ifokus .