Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 747 ggr
Jetaime
0

(s) Lejonhuvaddvv hona

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Je t'aime´s Grynet
Ras: Lejonhuvad dvv
Färg: Havana
Född: 080701
e: Lyktan´s Yacco "Pakk"
u: Lyktan´s Kyra "Myran"

Lägger ut en ny annons på Grynet då jag verkligen vill hitta ett nytt hem till henne. Hon har vatt tillsalu sen jag fick tillbaka henne i början på året, men då jag hemskt gärna har velat ha kvar henne och har fäst mig så mycket vid henne har jag inte letat så där jätte mycket efter ett nytt hem eller satt ut så mycket annonser…

Men Grynet är alltså tillsalu, hemmet är det absolut viktigaste och det måste verkligen kännas bra om jag ska sälja henne. Hon är en så otroligt snäll och fin och go kanin på alla sätt och vis. Hon är lätt och handtera och det går i princip att göra vad man vill med henne, klippa klor är inga problem, inte heller borstning. Hon är lätt att ta upp från buren och Hage eftersom hon bara kommer fram till en. Hon är en helt underbart snäll kanin som aldrig skulle skada någon. Hon kommer från min första vädurs kull (lejonhuvad dvv) och när jag skulle sälja henne kändes det otroligt felredan från början, men eftersom hon fick ett bra hem så sålde jag henne ändå. Så det känns tungt att behöva sälja en sån underbar kanin igen, men det blir nog bäst så.

Hon bor förtillfället tillsammans med mamma och syster, men det är hon som bestämmer och kan vara rätt tuff mot sin syster ibland. Jag vet inte om hon skulle kunna gå med andra kaniner i framtiden eller inte, men hon är helt klart den som bestämmer och hon har inte funkat med några andra kaniner på dom ställena hon bott på innan.

Så ja, att hon kommer till ett bra hem är det jag prioiterar först och att det är ett långvarigt hem som verkligen bryr sig om henne.

Ser gärna att hon kommer till ett kelhem, hon är över ett år nu och har inte haft någon kull än. Hon finns i Höllviken, skåne.

Hanna Persson
hanna_m.ail@hotmail.com
0730-541019
www.jetaime.se

Jetaime
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

<3

Salladshataren
0

Putt för sötis-Grynet :)

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Jetaime
0

putt.

Jetaime
0

putt.

Jetaime
0

putt för lilla gryn..

MixiDixi
0

Var bor du?

minkaninester
0

#6: Det står att hon bor i Höllviken, skåne :)

MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.

" Everybody needs inspiration "

MixiDixi
0

Aha. Synd. Annars kanske jag var lite intresserad, men skulle juh aldrig få en kanin till :(

Jetaime
0

putt :)

twinkime
0

Riktig söt :)

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html