Valentino då ... -buppen lilla * (
Våran kaninhane Valentino ska få kastreras nu snart, vi tål inte att se honom lida av att sitta i en bur alldeles bredvid. Det ända dom gör är att sitta där och titta längtasfullt in tillvarandras burar.VAentino äter destuom lite dåligt nu.
Jag hoppas att vi hittar en tid snrt och att vi kan få tag i andra vetrinärer.Än vad vi haft innan.(DÅLIG)
Så fort kan får träffa Ninni när vi gosar med dom, mm så uppvaktar han henne och så sitter han och riktigt myser bredvid henne och NInni myser hon med. Så mkt det bara går.(vå låter dom inte sitta ihop så att dom kan para sig, vi har uppsikt och full kontroll när dom får träffas en stund varje dag. DÅ är valentino nöjd men sen blir han sur & lessen för att han får sitat ensam. Han sitter bara vid den del av buren som han sitter närmast ninni på.och flyttar sig aldrig annat än när han går till toaletten,( han är rumsren av sig själv) inte en kotte utanför toaletten..
stackars liten jag tycker s¨å synd om honom just nu. Sen, tänk om han får komplikationner och så, och tilloch med dör, då kommer ninni att dö av sorg.
men jag måste kastrera honom nu. Jag vill inte att dom ska ha flera ungar nu heller. Oohh.
vet inte om jag ska lägga ner lite mera och få ta honom till ultuna, eller om det går bra på en mindre vet. station närmare (inte den som var dålig).
men jag vet att dom är lite halvdanna där med! Slarviga och så…:(
man får inte vara med heller, så att man kan se att han mår bra..:(
vet heller inte hur dom är på ultuna..Fabrik? någon som vet det?
Ultuna är jättebra, dom är jättretrevliga där!
Det är nog ingen fara att kastrera honom. Veterinärer gör det sååå ofta så du borde inte oroa dig tycker jag! Det kommer säkert gå hur bra som helst :) Var inte det minste orolig när Molle skulle kastreras, och det gick prima som förväntat :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hoppas att ni får en tid snart för kastrering :)

Det hoppas jag med. ska ringa igen. Jag hoppas det ialla fall..(att det går bra) annars vet jag inte vad jag gör--

Ja, vi får hoppas på den bästa =) (jag måste ju också beställa tid ;D*