Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 1290 ggr
Rajamaja
0

Vill köpa Akitaskålar

Vart kan jag få tag på Akitaskålar någonstans?

[BonnieL]
0

Djuraffärer =)

Kristall
0

Bl.a. Libra Artic har. Och vanliga djuraffärer brukar ha, åtminstone här i Finland. Köpte mina från en vanlig djuraffär. :)

Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson

Besök gärna min blogg :)

Rajamaja
0

Har dock aldrig sett dem i de djuraffärer jag varit i, och det är allt från Arken Zoo, Djurmagasinet, Grizzly mfl….

De jag har nu har jag fått tag på vid utställningar, då jag varit på plats där.

[BonnieL]
0

#3 Hm.. Fäboden kanske?

MH1994
0

#3 på djurmagazinet har jag sett akita skålar med tun kant.

de jag har med tjock kant har jag köpt på dalviks kvarn (men det finns ju inte i hela landet…)

// Matilda

Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

http://tallmonskaniner.webs.com

Ida-M
0

#3 Jag köpte min Akitaskål på Arken Zoo för 29:- ^^ Men din Arken Zoo kanske inte hade skålarna inne just då?

Rajamaja
0

#6 Hmm, ska ner på stan imorgon så jag ska kika in på Arken Zoo och se om det finns skålar där nu. Har tidigare frågat efter såna här men de har alltid gett förslag på andra skåltyper.

Ida-M
0

#7 Skumt, de borde ha. Såg liknande på Grizzly, men de var nog mer avsedda för fåglar. Men de såg precis ut som akitaskålar.

Ida-M
0

#9 Oj, det är ju nära mig :) Visste inte att de hade djurtillbehör där .. o.O Men har varit på utställning i Åkrabergs Trädgård.

pigelina
0

#10 dom ska inte ha utställning 2010 bara kaninbytar dag ty:( Men ska komma endå^^

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Rajamaja
0

#9 Ja den sidan verkade bra. Ska kolla lite vad det kan kosta att beställa. I annat fallt har jag köpt stora runta skålar i metall som har ett fäste för upphängning på galler. <köpte dessa på Arken Zoo.

Tycker dessa skålar är mycket bra att slå ur isen som frusit till, vilket aktiaskålarna är mindre tåliga emot slag, råkade slå sönder ena aktiaskålen så ena metallhänget gick av och plasten sprack.

Ida-M
0

#11 Tråkigt, :( men jag ska nog dit endå :)