Kanin iFokus

Kanin

Etikett: kaninungar-och-avel
Läst 364 ggr
Iram
0

"Tjena bruden!", sa Sabian....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Avelssäsongen närmar sig med stormsteg, äntligen! Blir sååå bebissugen när jag ser alla fina bilder ni har satt in här!

Sabian har börjat värma upp Flora, igår satt han utanför hennes bur nästan hela dagen och försökte snacka in sig. Hon ser rätt kallsinnig ut fortfarande, dock…Skrattande

Efter helgens utställning är det iallafall dags för PARNING, så förhoppningsvis har jag små bebisjättar i slutet av februari!

Pinscher2
0

Hoppas Sabian lyckas snacka omkull henne snart då så fi får se JÄTTEsöta bebisar Flört 

Kom ihåg att lilla jag skulle ha en bebis från Dig oxå (dock me andra föräldrar) hihi *LÄNGTAR*

Iram
0

Jaadå, han ska bli släppt med Vira också i slutet av månaden, och då blir det ju obesläktat med Maphia. Räcka ut tungan

Pinscher2
0

Jajamensan, guuu va spännande! Å inte längtar man heller *ljuger* Inget är som väntans tider!!! Skrattande Å då får man en BJ med ett häftigt namn oxå, icke att förglömma! Ååååå

Zvintos
0

Åh, småsyskon på gång! Glad

KajsaM
0

Kul med ungar :)

Tina-A
0

Han får väl slå på charmen och dra några raggningsrepliker ;)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Pinscher2
0

Den bruden som inte faller för Sabian, den bruden har dålig smak!! Vi blev charmade bara av att se honom sitta och titta på oss där i skuffen när vi hämtade lilla Fauna! Flört

Muumintrollan
0

HEhe,,,,vilken cool "raggarkanin"….en riktig Don Juan….undra vad han säger…."ska vi byta morot?"…..hihi. Eller kanske…."snygga öron du har"….

Ja tänk om man ändå kunde höra dem tala…..

Cherry
0

Haha gätte söt bild :D

Tina-A
0

#8: Hahaha, ja nånting sånt tror jag han säger.. :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Lotta_A
0

Sötis bild :) Hoppas Sabian lyckas charma henne sanrt :D

Cherry
0

Ja bilden är gätte sööt :D!

Iram
0

Jodå, han har charmat henne förr så det ska nog gå vägen nu med! Skrattande