Vit blåögd kaninunge behöver ett hem

Putt
Kanske bra att skriva vart han finns, Vilken ras? och vad för föräldrar han har!? :)
Väldigt söt iaf, Och hade gärna tagit honom om jag fick!! 
Varför ta en kull om du inte har plats?

Vart finns denna sötboll? Jag bor i Småland och min dörr står öppen för honom om jag får reda på lite mer information om gossen. Är det en lejonhuvad dvv eller vad är det för ras? Även lite mer info om föräldrarna.
/Jennie

#3 Han vart såld utan problem, problemet var att ägaren fick en stark allergichock och jag var tvungen att ta tillbaka honom men jag hade ingenstans att ha honom, han fick bo i en flyttkartong i natt och idag fick jag en djuraffär att ta honom men de kommer nog att skicka honom nånstans…….Jag har ringt varenda en jag känner och har bönat och bett att nån ska ta hand om honom men ingen ville det………
Han var en blandning av teddyvädur och lejonhuvad vädur och fanns 1 mil utanför Södertälje…

Har han blivit såld en?
Tycker han var urgullig men får inte köpa en till kanin :(
Hur kan man lämna en kanin till en djuraffär? Då är det bättre att avliva humant hos en veterinär… Då slipper den gå som ormmat, multiavel eller djurförsök…
#7 dock finns det djuraffärer som inte säljer gnagare till reptilmat!
//Anna Odenbrand
Ja. Och folk som arbetar i djuraffärerna ljuger aldrig. Och experter på djurskötsel, foder, burar och lagar är dom också. Sorry, har totalt tappat förtroendet för djuraffärer. Det är samma verksamhet som tex bilhandlare, fast med levande varelser…
Tycker det är fel att lämna den där! Och som uppfödare måste man tänka på att det ibland kommer tillbaka djur, man måste tänka i de banorna också. Som uppfödare har man det ansvaret.

Kunde inte ta tillbaka honom då jag var hemlös en period mellan mina flyttar men han blev tyvärr avlivad av en jägare den 2 dec, första gången nåt djur dör för mig .-( men jag hade inte något val….och det var över snabbt, han hann inte reagera…..RIP
#7 Det finns seriösa djuraffärer men tyvärr finns det allt för många djuraffärer där det brister i kunskap och förtroende….
Önskar att alla som föder upp djur kunde vara ansvarstagande och kanske tänker efter fyra, fem och sex gånger innan de tar en kull… Har man inte plats att behålla alla överblivna bebbar under hela deras liv ska man låta bli. ( Har själv 9 underbara små "överblivna" i varierande storlekar som stannar tills dom blir gamla och dör…Det är tufft, men ett måste.)
Trist….