Viltgrå dvv hona säljes/skänkes
Skaffade en liten kaninhona för snart 2 månader sedan men måste tyvärr redan ge bort henne då min son inte verkar tåla henne. Det här är verkligen jätte tråkigt för vi tycker mycket om henne och speciellt sonen som är 10 månader.
Madonna som hon heter genom uppfödaren är nu 4 månader och jätte social och trevlig. Hon får vara med oss ute i lägenheten flera timmar om dagen och det vill jag även att hon får i sitt nya hem. Hon tycker om barn så barnfamilj skulle passa jätte bra men även någon utan barn går så klart bra.
Jag tänkte ta en symbolisk summa för henne men hemmet är verkligen det viktigaste. Hon finns i Sala (västmanland) och vi kan kanske hjälpa till att transportera henne om det inte är för långt så klart.
Jag kan nås på min mejl som är camillastrand_85@hotmail.com och så kan man så klart skriva här också om man undrar något.
Mvh Camilla
Ni får gärna tipsa om andra bra sidor som jag kan lägga ut annonsen på (inte blocket).

Hon var jättefin!
kissmekate.blogg.se
*putt*
Kanske Zoonen.com? De har ju en särskild Annonzpark, som dom kallar det, men jag vet inte hur många som kollar in där och nappar.Men det är iaf gratis att annonera och bli medlem!
Eniro och Abc-annons finns också.