Kanin iFokus

Kanin

Etiketttävlingar-och-lekar
Läst 1861 ggr
Fralice
0

Om du vore en kanin..

Vilken skulle du vara då?:D

T.ex Vilken färg? liknar din hårfärg?

Vilket temprament har du?

Har någon ras extra stora öron som du?

Förklara! :)

Jag vore nog en "löwen" kanin för jag har lite vilt ruffsigt hår och små öron haha :)

Jag skulle vara en japantecknad en tror jag eftersom jag älskar den teckningen,sen hitar jag ingen färg som riktigt liknar "jätte blond" som jag är ?o:

Kanin skulle vara väldigt energisk men också njuta av mycket som att bara ligga i soffan när matte kliar en bakom örat! ;)

Emelie
0

Jag skulle vara en teddypälsad havanna lejon! :D På grund av att mitt hår är långt och "havanna" färgat :)

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

pigelina
0

hmm…

Lejonhuvad kanin, hr samma temperament som dom;) nyfiken, sprallig och gosig;)

hahahha) skulle vart en japantecknad gul/havanna just nu ifl;) (fast väldigt ljus gul) Mitt hår är blåånt värgat men har utväxt så dålig japantecknad altså;) hhahahah

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Emelie
0

#2 hahahahha " dåligt japantecknad" xD

Sajtvärd för Bullhundar, medarbetare på Borderline & Djurtransport.

Står i stargroparna för en förhoppningsvis framgångsrik avel av tan-tecknade möss!

Lattjo
0

jag skulle nog vara en vädur och hermelin korsning och havanna färgad XDSnäll men lite skrajsen:P

Haztparken
0

Hmm kanske inte kan säga att jag skulle vara en lejonhuvad kanin direkt så utan mer som min lejonhuvade hona är =) Hon är lite speciell ^^

Hade då varit lejonhuvad kanin och skulle nog vara madagaskar med lite röda inslag ;) Skulle varit ganska tjurig Oskyldig när jag inte får som jag vill och låta en massa men när matte kelar med en skulle jag slicka på hennes fingrar för att visa uppskattning och lägga mig ned och mysa. <3

Så är min hona, förutom färgen då och jag tror jag också skulle varit sån för e typ sån, hehe =D

SsaraD
0

Jag skulle vara en teddy kanin :D

DÅ mitt hår är VÄLDIGT STORT! sen så skulle jag vara en rätt så stor teddy kanin, då jag är väldigt lång. Jag skulle vara havanna färgad då jag älskar schoklad och jag är en brunett :P

Mitt temprament skulle vart lite blyg, Jag skulle inte direkt gått fram och hälsat och hoppat upp i alla människors knän, utan jag skulle vara lite tillbaka dragen. Men till min ägare skulle jag vara underbar :D!

Zvintos
0

Jag skulle nog vara en isabella wienertecknad (blåögd) dvärgvädur, med det där typiska lugna och kelsjuka temperamentet. =)
Frågan är om jag skulle vara fuchs också. =P

LinneaJohaanson
0

Jag tror ja skulle vara en teddy, ju mer pls ju varmare (jag fryser jämt.) Skulla nog vara svart wienertecknad med blå ögon :)
(Har svart hår men är väldigt blek haha och har blå ögon)
Sen skulle ja vara en lat kelsjuk sak :)

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

[BonnieL]
0

Jag skulle nog vara en havana färgad teddyvädur, då mitt hår är ner till midjan och brunt. Temperamentet skulle vara som de flesta teddyvädurarna har, alltså lugn, kelgo och snäll.

Fralice
0

Ingen som är lite exotisk och inte är en lejonhuvad eller teddy haha ?:D

Salish
0

Jag skulle vara någon skum blandras med MYCKET lockigt hår (finns det lockhåriga kanniner?), mycket sprallig med inte så mycket tålamod och ganska envis :P

damparu
0

Känner mig som en hermelin ^^
Mycket energi :D

// Ludde

MixiDixi
0

Jag skulle vara en viltgrå lejonhuvad dvv som skulle vara kelgo. Och envis på det jag vill. Sedan skulle jag kunna hoppa högt (eftersom jag gillar att hoppa!) =D Och jag skulle kunna gräva mig ur :) och sedan rusa till matte :)

emms
0

Hmm, skulle nog vara en lejonhuvad dvärgvädur med lagom mycket päls på kroppen. Extremt lång man och lite halvlångt på kroppen. Har ganska långt hår på armarna (A) Och typ hur långt som helst på huvudet xD

Jag skulle vara viltgul wienertecknad (blåa ögon) och bekväm av mig. Sova mycket och varit riktigt kelsjuk, och ett matvrak! ;D Manen skulle behöva bli kammad ofta eftersom den hade varit så lång och jag får lätt tovor, :)

Emma

RabbitLower
0

skulle nog va typ……. mörkbrun hermelin!

för jag e super kort och ganska bitchig xD hahahahahahahahaha

Sashhi
0

Brun/gul japantecknad dvärghare, även om sådant inte finns. Jag är ofta otålig och kort stubin, lite ettrig.

Not your mom, not your milk.

hjartelyckanskaniner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En viltgul dvv kanske? eller så är jag som min lilla Glader.

Jag är ljusblond med lite olika färger, precis som Glader. Jag är sprallig med de som jag känner och kan fjanta till det lite och skoja en massa. Men med de jag inte känner är jag lite blyg men visar ändå att man inte kan hålla på med mig för då säger jag till;) Sen kan jag ha lite öveskotts energi, men bara ibland, eller ofatst inte, precis som Glader. Han har samma fart hela tiden.

Så, jag är som Glader;D

Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Salish
0

Jag är nog som min Sotis. Bara det att jag vore mörkbrun och inte svart. Och lite ostyrig lockig päls. :P