mår hon verkligen bra? :O
idag nu när jag skulle gå ut med valkyrie min rex på ca 6 månaderså satte jag på henne selen och allt, sen sprang hon in i andra rummet (bodelen, hon är utekanin)och lade sig ner och det såg ut som hon var död för det var inget hon gjort förut eftersom hon typ låg på sidan. sen sprang jag in för att säga till min mamma och då ser jag hennes öron och då står hon upp på bakbenen helt plötsligt. spelade hon död? jag är verkligen skitorolig och vill inte att hon ska dö eftersom jag just blivit av med en i augusti :'(
igår när jag hoppade med henne lade hon sig bara på magen och typ strejkade (?) och hon var som att bära upp en påse med sand för hon var inte spänd eller så, mmår hon inte bra? Sen har också en annan fundering, varje gång valkyrie och jag har varit ute på promenad så har vi en blomma på gräsmatan som hon alltid vill stana och äta på, är den giftig? jag tror det är penningablad
snälla svara
ps, hon verkar pigg nu :)
/ Johanna medarbetare på dvärgkaniner.ifokus
Rest in peace Valkyrie!
När hon ligger på sidan liggfer hon antingen oftast och sover eller vilar tungt. :) Trori nte det är någon fara med henne.
När hon lägger sig på mage och strejkar brukar det vara att de är brunstiga eller bara att hon inte vill.
Not your mom, not your milk.
absolut inget att oroa sig för, mina gör det hela tiden

aha vad bra :) då är hon säkert brunstig nu, hon viftar på svansen också :)
Rest in peace Valkyrie!
mina brukar typ puta med rumpan om man klappar dom där x)

hehe :P
Rest in peace Valkyrie!