Favoritras och färg
Vilken eller vilka är era favoriter? Lägg gärna upp bilder :)

Blå är helt klart favoriten!! På alla raser som det finns blått!
Även isabella är en favorit.
En av favoritraserna är dvärgvädur.
Kaninen på bilden är min älsklingsgubbe Zvinto.
Är jag för main-stream om jag säger att jag faktiskt också älskar blå? :D Black and tan är också jättefina tycker jag
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Vill bara skryta lite här, vi har faktiskt träffat fina Sabian i verkligheten ;o) En maffig & fin kille, om jag får säga vad jag tycker!
Favoritraser har jag många men riktiga favoriten måste bli Belgisk Jätte. Men favoritfärgen måste nog bli Blå Zobel =)
Jag håller med NinniH. Blå är absolut finaste färgen :)
favoritras är nog dvärgvädur. Jag älskar dom hängande öronen :)

havana färgen ser ni bilden till vänster som är min personliga bild!
Jag vet inte riktigt min favoritras. Men favorit färg är brun zobel. (:
Jag tycker japantecknad eller dalmantiner är så himmla fin! vet inte varför jag har en kanin som är viltgul.. *fniss fniss*
Men när det gäller raser så har jag bara haft hermelin och dvärgvädur. men jag tror nog endå att dvärgvädur är min favorit. bara pga de hängande öronen! :P
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag älskar alla färger, och mina favoritraser är nog dvärgvädur och hermelin

jag älskar holländartecknade hermeliner! just i den kombinationen är det är min favoritras och färg, men så gillar jag (som typ alla andra..) blåa kaniner! speciellt de som har bläs… och vita blåögda kaniner är också fina…

Har ingen speciell favoritras, men jag älskar högresta kaniner med harlik kropp. Favoritfärgerna är väl bla. vit rödögd, ryssteckning & zoblar.

Dvärgvädurer och hemeliner tycker bäst om :) I färgen madagaskar och zobelsiames brun :)
#17.. guud vad söt kanin! :)
Medarbetare på Hundar.ifokus

Min favorit är blå! Och jag älskar dvärgvädurar :)

Vackrast är holländsk kanin, gärna med teckning i brunt. Sedan är jag förtjust i hermelin också. Färger jag tycker är snyggt på hermelin är havanna, vit blåögd och chinchilla.
#18 tack Noa_Nisse… han är drukt nio månader nu hihi