Söker kanin, Örebro län
Hej, jag söker nu udda kaniner då jag fått upp intresseet för kaninavel igen :) Vill helst ha någon udda teckning eller liknande, ras spelar ingen roll, Måste finnas i örebro/dalarnas län! Skriv och visa gärna lite bilder om ni har något som kan passa mig :)
(På bilden, Cadillac, En egenuppfödd kanin jag hade förut :) )
Hur är en "udda kanin"? Blandras eller utrotningshotade raser?
#1 : Något som inte ser allt för vanligt ut :) inte typ.. en helsvart, helvit, helbrun, gärna flerfärgade :P Sen typ kanske blåögda eller något :)
Vi har en Dvärgvädurs hona som är blå wienertecknad till salu.
Sen i senare kull som inte är lev klar nu finns det lejonhuvade dvv som är färgerna japan tecknad i gul svart och japan brokat mm.
Hör av dej om du vill veta mer på
mooln-@hotmail.com
Den blå wienertecknade honan kan tas till örebro nu i helgen!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
fasta det är väl inte direkt udda med kaniner som har blåa ögon eller med fler än en färg ^^
#4 : Det är tilltäckligt Udda för mig :)
Jag kmr få japantecknade ungar, men de är renrasiga lejonhuvade kaniner
Har några kullar nästa år, kan komma havanna, japantecknat, zobel havanna, annan zobel, wienertecknat i svart, japantecknat och andra färger:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
*putt*
Glöm inte bbort att jag söker inom örebro län!
#8: Du behöver inte putta upp tråden samma dag som den är skapad, vänta hellre ett dygn.
Hör med Lavendelgården ifall hon planerar någon kull där det kan dyka upp wienertecknat.
Vet att hon har dvärgvädurar i både vit blåögt och wienertecknat.
PippiAdolfs ligger i örebro.
De har B-harar och lejonhuvade (:
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
jag kommer få en rysstecknad rex kull i vår.
och två kullar med renrasiga lejonhuvade kaniner. en kull blir havana, den andra blir havana/madagaskar, honan har lämnat japan efter sig förut.
10# : Vart kan man få tag på dom??
Till er andra, vore bra om ni lämnar ex. hemsida om ni tipsar om någon uppfödare, det underlättar för mig då! Är mycket intresserad utav blåögda kaniner, då jag alltid velat haft en :)
här kommer en länk till http://www.lavendelgarden.com/
PippiAdolfs sida ligger nere pga massa krångel, en ny ska komma upp när de får tid.
På tal om inget, har en hamster som jag skänker bort! någon intresserad? Finns i kopparberg
*putt*
#9 jag kan fixa kaninerna till örebro om du så vill, min morfar bor i arboga så jag är i krokarna ganska ofta :P
Jag har en liten Hermelin Fuchs Manteltecknad Bourgonge
till salu.Han lämnar jättefina ungar.
Du kan maila mej om du är intresserad.
Bor utanför Örebro.
mvh Liza

Jag kommer e.v få Rhinska Scheck ungar om ca 2 veckor. och det är ju en "ovanlig" ras ^^
Kontakta mig om du vill veta meeera ;)
Som nr #3 säger så har vi en blå wienertecknad, en kull lejondvv med japanteckningar, japanbrokad, madagaskar.
Även en renrasig löwenkull, Black and White och lite annat ;)
www.dragongarden.weebly.com
eller mejla emma1.gustafsson@home.se för mer bilder
*putt*
#21 som sagt kan jag fixa dem till örebro vid intresse… :P
#22 vad har du för kaniner å så?? Kan du lägga till mig på msn å visa bilder?? Pollen106@live.se
#22 vad har du för kaniner å så?? Kan du lägga till mig på msn å visa bilder?? Pollen106@live.se