Kanin iFokus

Kanin

Etikett: sjukdomar
Läst 488 ggr
Haztparken
0

Vaccinering, vill du?

Hej!

Jag och min kusin ska vaccinera våra kaniner mot gulsot och pest :) Vi delar på kostanden och det var igentligen tänkt att min kompis också skulle vaccinera sina kaniner men nu blev det inte så.

Så jag undrar om det är någon här som ska/vill vaccinera sina kanin/kaniner så får ni gärna följa med oss, för ju fler vi är, desto billigare blir det för var och en!

Jag har 3 kaniner och min kusin 1 kanin. Alltså 4 kaniner. Veterinären måste beställa minst 10 sprutor utav varje så vi måste betala för dom och då känns det mer lönt om fler hänger på!

Vi finns i Skåne, Ängelholm och den veterinären jag snackat med finns också här. Ni behöver inte finnas i Ängelholm men kunna ta er hit.

Vi delar på kostnaden och ju fler kaniner man har ju mer måste man betala för rättvishetens skull. Alltså, jag har 3 kaniner och måste då betala lite (inte mycket) mer än min kusin som har 1.

Skicka ett meddelande till mig för ytterligare information! Ni får gärna ställa frågor också :) Men, kom ihåg! Du får max ha 6 kaniner som ska vaccinera för annars överskrider vi gränsen på 10 sprutor och måste betala för ytterligare 10 sprutor. Men sen går det också om du t.ex. har 1 kanin och en annan har 2 kaniner så får båda ni vara med :)

Svara så snabbt som möjligt!