Månadens Kanin November
Nu är det dags att starta November månads tävling.
Här får ni lägga in bilder på era kaniner och i slutet av denna månad kommer vi välja ut 3 bidrag som ni medlemmar får rösta på.
Vinnaren får sin bild publicerad i en artikel på sajten, tillsammans med en liten text om själva kaninen/kaninerna på bilden.
När det gått 1 år får alla medlemmar här inne på iFokus vara med och rösta fram Årets Kanin! Vinnaren kommer att få ett pris.
Regler:
- 1 bidrag per person. Ett byte tillåtet.
- Bilden kan vara på 1 eller flera kaniner men det är alltså bara 1 kort per person som gäller.
- Månadens kanin vinner ära i all evighet och den kommer att få publicera några rader här på iFokus om kaninen/kaninerna på kortet som vann.
- Man får lägga upp bilder för den gällande månaden fram till den 28e, sedan väljs 3 bilder ut till röstningen som pågår under en vecka.
Lycka till!

Solställets Akilles<3 "Killen"
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Tre små holländskor första gången på svensk mark!
Teddystugans kaniner`vi finns på:

#43: För att göra stor bild krävs iFokus plus (kostar 50kr kvartalet), eller så kan man göra såhär.
När det gäller just Månadens Kanin brukar jag och mina Medarbetare göra så att allas bilder syns i inlägget, det underlättar när vi kollar igenom tråden och sen ska välja ut bilder till röstningen.

Det föddes oplanerade ungar hos oss som jag inte hade en aning om, men nu förstår måste ha kommit till av att tre honor smet och PARNING skett genom hanens nät på hans bur.. det blev minst 11 sammanlagt varav tyvärr katten fick tag på fem när de börjat krypa fram, och två dog ändå, men 4 räddade vi och har fött upp för hand pga av kylan ute plus att mammorna bättre behöver kraften inför vintern(en mamma dog tyvärr av detta att vänta, föda, amma samtidigt som pälsbyte mm) och ungarna är nu supertama och trevliga!
Denna fina flicka, Wendy, får dock stanna, hon är för underbar för att sälja! Ca 4-5 veckor på bilden.
Putt

#52 ååååh- vilken nalle!!
Herregud vilken vacker kanin!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

# 59 Guud vad fin, hon liknar min saknade Simsalabim!

Alla har typ höstlöv och massa vackra färger utomhus, medans här högst upp i norrland är de många dec. snö :D

60# tack! ja hon är min lilla pärla :) <3

#67 naw^^
Låser tråden då tiden gått ut.
<3