Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 926 ggr
myriis
0

Djur favoriter

…Förutom kaniner! Vd är det för djur ni skulle vilja ha/har ?

Själv är jag ju nyfiken på alldeles för mycket! Spindlar (håriga ;P) ödlor, ormar, illrar, katter, fåglar, getter, råttor och marsvin!

Ja, ni ser xD Men helst skulle jag nog vilja ha en orm ;o Haha xD eller en söt liten råtta!

Zvintos
0

Min högsta dröm, som jag haft ända sedan jag var jätteliten (runt 6-7 år), är att ha en egen hund. Glad Men lär väl få vänta några år till innan jag vet om den drömmen kan bli sann.

KajsaM
0

Hundar :) Älskar hundar <3 Och snart kommer ju Lillen :P Kanske skulle vilja ha marsvin och illrar

Min högsta dröm är att ha en uppfödning av 60% kaniner 30% marsvin 10% hamstrar :)

myriis
0

Kul ide Kajsa! Såhär skulle jag vilja ha det ^^

50% kaniner , 20 % fåglar, 20 % råttor och 10% katter ^^

Jag har två söta vovvar, och iår kommer det valpar xD

Hopi
0

Hundar har alltid varit nummer ett för mig! =) Men nu är allt kaninerna bra nära den platsen oxå! hehe Kan inte vara utan vare sig hundar eller kaniner faktiskt!

Gillar även fåglar jättemycket! Men då helst mindre, typ undulater, finkar, kanariefåglar osv.

Möss och råttor är härliga oxå! Råttor har jag dock aldrig haft..

NinniH; Hoppas att du får dig en egen hund framöver! Det är så mysigt!!! =)

Kajsa_; Vad kul att ni snart får hem eran valp!!! =) Då blir det full fart i huset! hehe

myriis
0

Valpar är ju så otroligt underbara!" Så klumpigt gulliga, hihih :D

__iE
0

jag vill ha hund, men mamma o pappa är så tråkiga :/
sen häst skulle va kul, men har inte tiden, katt får inte det heller, kanin igen men det vill inte mamma ha :/

jaa, vill ha, men mina föräldrar är så tråkiga!! :/

Hopi
0

Stackarst dig, __iE! Inte roligt när man vill ha djur, och föräldrarna säger nej.. Det får du ta igen sen! hehe. Men jag tog hem djur ändå, när jag bodde hemma.. haha Kunde inte låta bli! Först var det en hund när jag var ca 7 år! Då hade jag tjatat som attan, men nej, jag skulle iiiinntteeee få nån! jaha tänkte jag, då säger jag ändå att jag fått lov av mina föräldrar, och så tog jag hem en valp!!!! haha Och han blev kvar! =) En blandras mellan Collie och Lapphund, svart med lite vitt på bröstet. Döpte honom till Jocke. Åh, vad underbar han var!!!!! =)

(Nu fick ni lite tips? hehehoho)

Zvintos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hopi: Tack. Glad Har sökt på pudeluppfödare i Dalarna och lagt till bland favoriterna. Gäller att vara förberedd. Flört Hoppas bara jag kan hitta en lika söt och underbar pudel som min morfars Peggy var. R.I.P.

Hopi
0

NinniH; Det får du säkert tag på!!! Pudlar ska ju vara bättre om man är allergisk oxå! ;)

Fiona
0

jag har förutom mina två kaniner två marsvin,en katt och en ponny;D

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

__iE
0

oj skrev kanin o det stod utan kanin.. oups ^^

#7, ja dom är så tråkiga! mamma vill nog ha hund innerst inne men hon tror dom fäller o smustar ner o så för mkt :/ sen tror hon att jag o min bror kmr tröttna.. men funderar på att skaffa en kanin till våren sommarn sen får dom säga vad dom vill :P vi har ju bur o allt, bara till att fixa tillbehör = lätt :)

Yuriko
0

jag avgudar tamigelkottar! dom är underbrara ^^ och så gillar jag svartvita råttor.. och illrar! även störe fåglar, typ papegojor, men bara vissa sorter

Hopi
0

#11; Det är inte alla hundar som fäller och smutsar ner! Inte min kinesiska nakenhund inte!!!! Räcka ut tungan Det är en hund för en pedant det!!! hehe  En kanin till våren tycker jag gott dina föräldrar kan acceptera! När ni nu har en bur och allt!! hehe. Lycka till!!! Jag håller tummarna!!! =)

__iE
0

#13, nej det gör dom ju inte :P men vi vill isf ha en lite större hund :) elr jag vill ha en liten (shih tzu) men det ska jag skaffa när jag flyttar hemifrån ;D
ja, ska tjata !  :)

Matilda_91
0

Jag har en hund, två katter och två kaniner, eftersom jag är den enda riktigt djurintereserade i familjen lär det inte bli några fler. Jag är otroligt sugen på att ha hästar och tycker att dom är otroligt vackra djur..

KajsaM
0

#4 Hehe joo. En rolig sak är att Erika här på kanin.ifokus ska också ta en hane från samma kull :D

amand
0

De djur jag skulle vilja ha är häst, hund, katt och tamråtta. Men eftersom jag redan har 4 innedjur och 2 utedjur (kaniner) och eftersom mina föräldrar är allergiska så får jag ju förstås inte ha dessa djur. =(

#7 Var fick du pengar till hund ifrån som 7-åring? ;O

martinasvensson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag gillar hästar!

Hopi
0

#17; hehe Det var allt mina föräldrar som fick betala hunden iaf! ;) Men dom har berättat senare att det var inte så "bara" att ha råd med att betala en hund just då, men det fixade sig ju! hehe Är man djurgalen så är man, då tar man till alla knep som finns! haha

Hopi
0

#17; Det som förvånar mej mest, så här i efterhand, när det gäller den här hunden jag hämtade hem; Att dom som sålde valparna LÄT mig ta med hunden hem, utan att mina föräldrar var med!!! Men iofs vi bodde grannar, så det hade väl bara varit att gå tillbaka med honom.. men ändå! Men-men JAG var ju nöjd och belåten iaf, och hunden fick det jättebra hos oss! =)

Myrra
0

Hej!

Jag skulle vilja ha en Miniatyr Bullterrier, en Bengal katt och en Islandshäst!

Matilda_91
0

Åååh, islandshästar <3

cat-malou
0

#21 Känner du någon med Miniatyr Bullterrier eftersom du inte bara önskar dig en Bullterrier som är den som flest människor känner till? Jag har själv haft en Miniatyr Bullterrier, en underbar hund fast inte så värst lämpad för agility.Flört

Jag vill ha hund igen men kan inte för tillfället eftersom vi bor för trångt och är hemifrån alldeles för mycket. Andra djur som jag haft och vill ha igen är iller, höns, gris, kor, får, undulater, zebrafinkar. Orm, åsna, chinchilla är några djur som jag också drömmer om men som jag aldrig haft.