Lysfjords/Liljedals dvv så fina!
*skum rubrik jag vet*
*men vad ska man välja*
Uppdaterad hemsida nu lagom till adventsfriden. Ett par fina kullar på gång med bl a *Lysfjords Iselin*. Se hemsidan. Även strax leveransklar kull med bl a enkelmanade dvv-lejon havanna, kanel m.m.
Min Liljedals-sida: www.liljedalskaniner.webs.com
Och Solvis Lysfjords-sida där ett par av mina härliga kaniner ursprungligen kommer ifrån: www.lysfjordkaniner.com/
Trots tråkigt novemberväder motionerar jag idag *Simoneholms Walter* och *Liljedals Neo*. Ojojoj vad dom gräver.
Mina lyxburar måste jag ännu så länge ligga lågt med ett slag tills tennisarmbågen har läkt. Måste få klart till dem som beställt i första hand.
/ Lars, Liljedals

Vad spännande det ska bli med Iselins ungar :) Det var jag som mejlade för någon dag sen 
Mvh Felicia på Trasselsudden´s Kaninuppfödning
#1 Hej! Ja, det blir häftigt. Går man in och tittar hos Solvi så kan man se kull 23 som är Iselins förstagångs-kull. Svart-vita honan längst till höger är Charisma som oxå bor hos oss nu.
Tittar man på kull 24 så är hanen längst till höger prinsen från Norge… Ett riktigt härligt temperament har allesamman.
Men fy på dig. 
Jag som inte kan köpa in några kaniner under 2010 (samtliga mina ska ut på foder), och då blir det små Iselin-bebisar.
Hejhej ! Hoppas allt är bra med er,tror inte du minns mig men jag skulle köpt Humle i sommras ? ;)
Ska köpa hona i vår,får se om du har något då,älskar tjejernas utseende i din aktuella kul med havanna i sig ! :)
#3 Ja det var ju synd. Om dig.
#4 Jo jag minns, du är från östra småland. =) Fast vi har den finaste smålänningen av alla här hemma nu. *Skepperstads Rocky* har du sett honom??! Blir snart pappa.
Tack, jo de är mycket fina. Kan bara hålla med.
Åhh de är ju så söta dina kaninungar, vi får diskutera när du kommer!
vi pm;ade ju förut och har blivit totalt kär i dina kaniner! 
kommer ni ha några havanna eller canel till salu senare? :)
//Anna Odenbrand
#8 Jo det blir några till. Längre fram. Pm:ar dig.
#7 Ja on var ju ursöt. Jag tänker iof praktiskt just nu och det är ju så att vi har vår hane och han är inte kastrerad och vi skall väll bara ha en bur ;-)… hmm vi får fundera framöver här.
Vi får se till våren tror jag… men än är inte sista ordet sagt….
#10 Jag håller med dig igen. Och det är viktigt att vara praktisk. Blev lite nyfiken på din hane, men jag kan pm:a dig. Visst var han viltgul va? Jag pm:ar!
#11 Nej han är chinchilla och kommer från Gilbos. Född 090425.
En mysig kille som väger ca 1,5 kg nu.
#12 Nu när du säger det så minns jag ju. Han kanske t o m är släkt med våran Angel, fast på långt håll…? Jaja, vi höres! =)