Kaninutställning i Helsingfors
Jag var till Helsingfors i helgen … skulle titta på hundar o möss… hämta hem några möss också.
Passade på att fotografera lite bland dom andra djuren … tyvärr är min förmåga att fotografera = 0 eller som jag säger - kameran är allergisk mot mig….
Men fick några bilder på några kaninen som kanske är sevärda? Ja oavsett här kommer dom.
Hör var en som jag föll för - en lite ulltuss

Ja, jösses, vilken dålig smak de har… världens sötaste kanin är ju denna:

och den bortskänkes!!!
http://kanin.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=61fe1ecc-8c0c-41fd-adb0-10e8572cce73
förresten när jag var i England för många många år sedan tog jag också kort på kaniner… otroligt vackra engelska vädurar (ca 50 cm mellan öronen)… musfolk är helt klart lite kaninfotogalna
Jättefina kaniner :)
Jag har personigen aldrig varit på utställning, men det verkar riktigt kul så någon gång kommer bli av :)
Grodan: Den där ninen är supersöt. :D haha. Den ser lite lustig ut på nåt sätt, men kan inte låta bli att le när man kollar på den :P

Det var ju supersöta vackra kaniner!!!!! =) Måste varit kul att se!!!
Den på Blocket är jättesöt oxå! Hoppas nån kan ta hand om den!!!

#6 jag kan bara säga så att jag hittade ju massor av sötare kaniner än dom som satt i Bis-burarna …. men sen å andra sidan så är det nog inte det domarna går på *ler*….
Publikens favorit fanns dock inte… hade varit kul att se den också…
Publikens favorit hade jag också velat se :D

Så söta niner :P
Bor också i Finland!!!!

#12;Vad kul att det finns folk från Finland här inne oxå!!! =) Jag har själv en Finsk pappa! =) Så jag är halv Finsk! hehe.
jag har bara en granne som har en finsk kusin… hihi 
jo, vänta nu mitt ex ex ex Janne var halvfinne…