Vet inte hur jag ska göra...
Jag vill ta in mina kaniner , jag vill ha dom i inneburar i mitt rum istället , för jag ägnar knappt nån tid där ute nu pga av detta förbaskade väder.. Men hur ska jag göra ? jag vet inte hur jag ska få platts..
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
Det är nog lite varm för att man ska kunna ta in kaninerna nu, dom har ju vinterpäls:P

#1 harr redan tagit in två stycken utan problem , det är inte så kallt här hemma en
// Elin
Några ute några inne? :) Eller stapla burarna, så får man plats för fler :P
Känner likadant som dig :( Dem får så lite tid nu. Och får inte komma ut i hagen alls ofta :( Så vi ska bygga en Hage med tak, golv och väggar. Som dem kan turas om att vara i när jag är i skolan :) Men skydd och sånt såklart ;D
Emma
Hatar vädret. Åhhh, man hinner inte ens ta ut dom -.-
Känner samma som er :/
Jag hinner inte ens hem efter skolan innan det blir mörkt -_-
Skolor kan värkligen inte tänka på att man har 5 kaniner hemma som behöver massa kärlek ;O
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Jag höll på att cykla baklänges idag när jag skulle till frissan! Jag jag blir snabbt arg/irriterad så jag cyklade ännu snabbare och då kom jag framåt=P
Håller med om att det blir mörkt snabbt! Här är det mörkt redan vid 4 och jag är rädd att mina kaniner ska skada sig när det är mörkt och jag är mörkrädd så jag vågar inte sitta ute och kolla på de.
När det var stormen gudrun så flög det ner tackplattpr ner i poolen. Snacka om att min pappa blev sur! Kostar ju flera tusen att köpa ny matta i poolen. Sen har jag redan försört den som liten(A) Finns fotspår ifrån mina föddet när jag var 1, i poolsbottnen=P
Jag önskade att jag kunde ta in mina, men pappa är allergisk.
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/

Jag har nu "bara" en kanin. (inte så bara ;P) Men jag tycker ändå att det är hemskt att gå ut till kaninen, och igår var det storm hos oss, och jag satt inte och var hela tiden rädd över att buren skulle blåsa i sönder eller liknande. Innan det när jag gav henne mat så locket till min låda där jag har allt foder hade blåst iväg.. Usch!
Vill så gärna ha henne inne nu, men det går inte. Har en riktig killer katt inomhus! :P
MVH.
Louise T
Medarbetare på Dvärgkaniner.ifokus.
" Everybody needs inspiration "

Har också tagit in kaniner för nån vecka sen, ungar som är födda ute, men jag tyckte inte dom växte som dom skulle, vägde knappt ca 500 gram vid ca 10 veckors ålder (dvärgvädur) Dom ökade snabbt när dom kom in. Dom bodde kvar med mamman och jag kan tänka mig att hon åt alldeles för mycket, så ungarna inte fick det dom skulle. Men det var inga problem att ta in dom.

Jag har tagit in två av mina kaniner ^^ , men somsagt så står yterliga 3 stycken där ute
// Elin
Jag har nyligen tagit in två av mina kaniner, den ena för att veterinären sa att vi skulle det för hon var förkyld. Den andra för att vi hon ska få ungar och jag vill inte att ungarna ska frysa ihjäl.
Vi har våra i ett väldigt stort rum så vi har plats med stora burar.
Men du kan stapla burarna på varandra eller något, det beror ju på hur stort rum du har och hur många kaniner. :)
Lycka till i alla fall.
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner