Bilder - Konstruktiv kritik (2)
Kul bild;D
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

#3 ätt skarp på huvudet men snön gör så at kaninen smälter in i den, och ett minus är att öronen är kapade
// Hanna

#7 rolig och söt bild. Ögonen riktar sej mot kaninen och inte omgivningen, det är bra:)
Tycker den är fin, och det ser ut att vara rätt mkt snö:)
// Hanna
#9 lite suddig bild. men fin kanin.
// Matilda
Holländsk kanin i främst japantecknad blå/gul men japantecknad gul/svart och blått förekommer också.
Fransk vädur i främst chinchilla samt mantel.
Satin

#14: Vinkeln i sig är bra, och kaninen presenterar sig väldigt fint men eftersom ljuset kommer bakifrån så blir det jobbiga slagskuggor i ansiktet. Bakgrunden är ju inte heller de bästa i och med att skärpedjupet är långt, det ger oftast ett lugnare intryck när bakgrunden är långt ifrån motivet :)

#15 Jag tycker bara om den bilden för att Mille sitter så fint, ljuset är kasst och bakgrunden är värdelös men han sitter ju så fint..
Jag har kärat ner mig totalt i din bild. Inget mer att tillägga ?
Den här är en av mina bättre bilder, med tanke på att jag bor i ett villaområde och inte har några bra bakgrunder. Dessutom finns det ingen bra inställning på digitalkameran som gör att vita kaniner inte lyser så! Men Mille sitter lika fint som alltid när han blir fotad… ?

#19, La in fel bild, rätta bilden kommer om 20 sekunder ! :D

#19-21 Du vet väl att du kan ändra ditt inlägg upp till en timme efter att du skickade den. Så du kunde byta bilden i #19.
Kastanjegårdens Kaniner

#22 Fin bild!!:) Jätterolig ide att kaninen står med bollen det är dock synd att man bara ser kaninen i profil och att den är lite långt bort, skorna framför kaninen var också lite jobbiga eftersom man nästan tittar på dom lika mkt som kaninen när man bara ska se kaninen, i annars jättebra!:D
Mvh Maia

jättegullig :) men bildens bakrund ser lite trist och grå ut.
♥
oj. vi råkade lägga in samtidigt ><
men #28 jätte fin bild :)
huvudet ser lite suddigt ut, annars fin! :)
#29: sådär bra närbild, skulle gärna vilja se mer öron och mer kropp.
( hur gör ni så att bilderna kommer direkt i inlägget? funkar inte för mej :( )
♥
#32: Du måste ha iFokus plus för att göra det.
bilden innan va jättefin :), lite suddig bara.
♥
#33 .. jag vet att dett inte ingår i denna tråd. men hur får man iFokus + ?
du kan svara i pm eller ngt

Söt bild synd att bakgrunden är ljus och kaninen mörk. Gillar att kaninen ser nyfiken och upprätt ut. ;)

Lite för mörk i min smak, skulle vilja se mer ögon och Fokus på kaninen då bakgrunden stör. Annars var den fin :)
#41: Fin bild och bra bakgrund, gillar att det är fokus på kaninen.

Lite rörig bakrund annars fin. Väldigt söt kanin! :)
Det går inte att lägga in bild just nu men kan göra det lite senare :)
// Emma :D

Ursäkta att den är suddig!

Jättesöt bild, fast skulle vara bättre om den var lite mer framifrån, och kaninens huvud var lite oskarpt.
www.sagaskaniner.webs.com
Mvh Saga Lennskog.

#54 gillar vekligen bilden! Båda ninisarna ser nyfikna ut och tittar åt samma håll:) Skulle gärna vilja se hela kaninerna anrs bra ;)

#66 bilden borde inte vara tagen uppeifrån, och den ser utklippt ut.
Annars var det en fin bild
// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se

väldigt "intryckt" bild… skulle gärna se kaninens ögon och sedan är pälsen aldelles suddig

#73 ganska sudig bild och synd att nosen e kapad!
Annars jätte söt kanin!! :D
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Den bilden ja la ut nyss är verkligen INTE bra, men vill se vad ni andra tycker och ska ta nya bilder imorn! :D

#86 Haha skorna i bakgrunden är mina x)
Mvh Hanna

#87 Haha love your shoes! haha :D

Bilden är från en tävling, så jag kan nt hjälpa bakrunden:P

#108 Fin bild. Bakgrunden med fällen harmonerar bra med kaninen. Jag hade dock beskurit bilden lite hårdare då himlen är lite för vit. Armstödet är en härlig kontrast till det mjuka, samtidigt som den kan kännas lite "fel" i bilden. Men det är bara tycke och smak.

Tack #109! :)

Ganska suddig bild , och synd att nosen täcks av pinnen åxå.
Kaninen är fin och hur den sitter , men hindret kom lixom ivägen ^^
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Jätte fin bild!
men lite synd att pälsen (?) där bak och kaninen är nästan samma färg, så det blir lite att man tittar på pälsen där bak ist. Men annars super duper fin bild!! :D
/ Emma

Kanin är fin, och posar bra ;D
Men du borde ta bilden mer ''nerifrån'' så att du kommer i samma höjd som kanin, blir mkt finare då! =)
/ Emma
Bilden är ganska dålig, skärpan på kanin är ganska dålig , och lite jobbigt att bilden är tagen bakirfrån eller vad man ska säga , örat komer lixom ivägen ^^
/ Emma

#53 vem är det? skulle igentligen putta=)
#138 okej trodde det var cheese =)