Kaninunge biten av kanin
Är det nån här inne som vet om kaniner har bra läkningsförmåga, kaninungen blev biten av en äldre hona som bet henne i örat där det blev ett 1 cm stort jack.
Kaninungar har jättebra läkekött ;) Det läker nog fort!

#1 Tack! Det låter bra!

Frågan är OM dessa kaniner kommer att gå ihop efter en sån här sak?
Why not?

Jag vet inte, ägaren är väldigt orolig då hon köpte kaninungen av mig idag och hennes hona bet henne. Vi lät dessa två mötas i min soffa förra helgen för att se hur det skulle gå och det gick bra.
Ägaren hade rengjort buren grundligt och satt i kaninungen där för att den äldre honan inte skulle känna att det var hennes revir och det gick bra men sen så bet hon kaninungen!
Vänta och se…
alltså tänkte skriva ut en grej. Men undra hur många som tycker man är korkad då ;)..
det finns alltid många som tycker allt man/säger eller gör är knas!
Så skriv ändå :)
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Satte ihop två honor som attackerar sönder varandra idag på tävlingsplatsen i en Atlas tjuga. dom slickade och mysade då hrms…
TESTA INTE
såg dom, dom såg ut att trivas tsm då :p
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

Fattar inte? Vad är en Atlas tjuga? Blev de sams sen?

Atlas tjuga är en transportbur om jag inte är ute och cyklar…
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
Det lät fel. Dom bråkade hemma. Men idag när jag satte ihop dom i trångt utrymme så var det helt plötsligt okej.
ska alltså stå:
Satte ihop två honor som attackerar sönder varandra hemma. Idag på tävlingsplatsen satte jag dom i en Atlas tjuga. dom slickade och mysade då hrms…
TESTA INTE