(s) Teddyvädur/lejonvädurs Ungar
Jag har nu 3 stycken små killar som på söndag är 8 veckor gamla, redo att flytta hemifrån. Anledningen till att jag skriver teddyvädur/lejonvädur är att deras mormor har fällt av och nu är lejonhuvad istället för teddy som vi tidigare trodde!
Mamman och Pappan är 1 år gamla, teddypälsade med minst 3-4 cm långt hår på ryggen. Men eftersom Mormor är lejon så finns risken att föräldrarna och även deras ungar någon gång kommer fälla av!
Färg/Teckning: 1 Blå wienertecknad, 1 gul/svart japantecknad, 1 gul/svart japantecknad wiener?!
Ögonfärg: 1 blåögd, 2 brunögda
Päls: Teddy eller Lejon
Mor: Nattglittrets Indy
Far: Nattglittrets Idefix
Födelsedatum: 090809
Kullstorlek vid födsel: 3
Leveransklar: 4 Oktober
Finns i: Lindome, utanför Göteborg
Pris: 600 kr
Kontakt: Maila mig på selinassyster@hotmail.com, Pma mig, eller ring Kicki på 0708-761509 (Hon som har mamman och ungarna nu!)
Vad fina de var! :)
MVH Martina - Sjömorenskaningård
www.sjomorenskaniner.se <3
Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se
#1: Tack så mycket!
Hur går det med dina planerade bebisar? :)
Puttis :)
Åh, vad fina dom är!
Så synd att ingen är en hona :(
#4: Ah, jo, det tycker faktiskt jag med =/
8 veckor på söndag :)
Putt
Puttiputt!

åh, små lurvbollar, lycka till med att hitta fina hem åt dem! 
Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus
#12: Tack, får hoppas vi hittar något bra ställe snart! :)
Puttputtputt :)

Så söta!
Det är dom verkligen :)
Skrev fel.
Är förldrarna syskon? det låter som om dom kommer från samma kull.. (=
MVH Martina - Sjömorenskaningård
www.sjomorenskaniner.se <3
Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se
Snacka om att man blir sugen när man bor så nära, men ska inte skaffa en förrän i vår. Och det ska vara en dvärgvädur :D Men lycka till att hitta bra hem till sötnosarna!
#18: Yes, dom är syskon! Har skrivit ett annat inlägg om hur ungarna kom till som heter "tjuvparning mellan 2 syskon!"
Så du har rätt!!
#19: Hehe, ja, jag förstår det. Dom är väldigt fina! =)
Och tack så mycket, det är ju lite svårt att sälja just nu i denna årstiden men det ska nog gå bra! :)
De två japantecknade kaninungarna finns fortfarande kvar ,den "ljusa" ungen är såld! =)
Vad söta!
#23: Tack, dom är underbara! =)
Putt?!
500 kr nu! :)

De är söta som socker! Hoppas verkligen du hittar ett riktigt fint hem åt dem!!
#27: Ja tack så mycket! Dom är finfina, men eftersom det var en väldigt oplanerad PARNING så kom dom lite olägligt :P Inte direkt bästa årstiden att sälja kaninungar på nu tyvärr.. Men ja, jag hoppas dom hittar fina hem, annars får vi skaffa flera burar och ha kvar dom tills de finns någon som är intresserad!! :)
Putt!

Hittar du inget napp här kan du Annonsera på blocket! Det är väldigt många som tittar där.
Testa det om du inte redan gör det… xD
#30: Tack, men jag har redan lagt ut där och på typ 3 ställen till! =P Dålig årstid att försöka sälja kaninungar på nu tyvärr =/
Men tack iaf! =)

har du några kvar?:)
Mvh Caroline
Medarbetare på Svåra Tider
#32: Yes, två pojkar kvar! De är de japanteckande ungarna som är kvar fortfarande! =)
Puttis!!!! Den lilla japantecknade ungen med wienertecken är kvar!
putt!

Den är förmodligen lika söt som brodern som jag har;) Urmysig, supercharmig är min! puttar för killen, han är ett kap!
#36 Tack för det =)