OT - Johan Palm.......
…..igen
Inlägget redigerat av Sajtvärd: Bilden borttagen pga oklarhet vad gäller tillstånd att använda den.
Och tänkte bar a visa upp vackraste hästen i världen
OT är det.
Det ärär ju dock en kanin sida, vrf skapar du inte tråden i någon av häst sajterna :)
#2 Jag råkade lägga in en bild på henne, och vad gör det dig?
#3 Har du ett sto som heter Johan Palm? Verkar konstigt… Särskilt med tanke på att hästen på bilden ser ut att vara född långt innan Johan Palm var med i Idol och blev fjortisidol.
handlar den här tråden om johan palm eller en häst .. jag fattar inte riktigt

#3 Råkade…?

Som jag uppfattar det så handlar tråden om Johan Palm som var med i Idol, och inte själva hästen.
the vanity, it becomes insanity
skum tråd……
Tror att den handlar om Idol Johan Palm, och att hon råkade lägga in en bild på hästen? :P
Emma
#7 Där trillade poletten ner. Men skumt och onödigt inlägg oavsett eftersom det inte ens står något om Johan Palm.
#9 aha… ´jaha.. ^^

Jaja, låt henne ha sin tråd. Strunta i att svara henne så ger hon väl upp.
Nu vill jag inte vara taskig, men om du ska ha en tråd om Johan Palm, så skriv något om honom i den!
Det är onödigt att skapa en tråd om du inte skriver i den. Så, vad är det med Johan Palm?
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Annars är musik.ifokus ett bra ställe att diskutera om detta!
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet
#9 Ja nu fattar jag :P
Helt förvirrat men jaja ;)
Jag tror faktiskt inte denna tråden kommer komma någonvart mer än till missförstånd
Det kanske är enklare om du skriver vad du vill diskutera om Johan Palm eller helt enkelt lägga in en tråd på musik.iFokus.
jAG skulle lägga in en bild på johan palm men råkade lägga in en på min häst som föddes när johan palm m edvärkade i idol. i denna tråd var det tänkt att man får skriva några raderom vad man tycker om han

#17 Råkade? Du sa att du ville lägga in en bild på världens vackraste häst? What? Fattar inte denna tråd.
#17: Tycker inte att denna häst ser så ung ut, Johan Palm medvärkade i Idol för ett år sedan? 
Stoet på bilden är född 2005 och finns att beskåda här. Alltså är den ju inte född förra året när Johan Palm medverkade i Idol.
Ts: Är det din häst?
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner
Tycker att detta låter skumt..
Okej tyck vad ni vill….det är min häst ja men jag har flera häster och jag och jag tyckte att det såg ut som ettt av mina föl, men det var Aron (hon kallas för Aron) Den där bilden blev tagen när vi var på utstälning med henne
Men det var hennes förra uppfödare som tog den till oss.
#18 Nej när jag såg att det var Aron på bilden skrev jag bara till detdär i ett inlägg.

Hm, hur gammal är hästen?
Du säger att den är 1 år och heter Aron.
På sidan bilden är tagen ifrån står det att den är 4 år och heter Marion.
Det står dessutom Copyright Storspovens International på bilden…
#23: Har du något tillstånd för att använda bilden?
kan bara tillägga att ninnakm har tidigare sagt att hon äger flera knainer som inte är sant…
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Tar bort bilden så länge, tills det är klart hur det är med tillstånd eller ej.

Du la altså upp en bild på din häst… som sedan var en annan häst, som varken heter Aron eller är ett år… Och dessutom är det copyright på den…
Blir hel förvirrad…:S
men varför kan ni inte låta henen vara?
uppenbarligen så är det en ung tjej som vill ha egna djur, men inte får, och därför har hon "lossas" djur.
Ni behöver ju inte vara så elaka mot henne bara för att hon lever i en egen värld.

#29 Tycker det inte finns några elaka inlägg här. Endast väldigt förvirrade inlägg från lite smått förvirrade skrivare.
Låser och hänvisar denna konversation till Klotterplanket för alla OT-trådar.