Kanin iFokus

Kanin

Etikett: måste-skriva-av-mig
Läst 797 ggr
fia-mia
0

Vilka människor det finns!

Titta här 

Två barn hittade sin kanin med huvudet avhugget i en bod. Vad finns det för människor egentligen? Varför gör man så? Det hade ju hänt liknande saker mot kaniner i området också. Helt sjukt, hur kommer man ens på tanken att göra något sånt!? Hoppas verkligen de får tag i den skyldige? Har ni varit med om något liknande och vad hände efteråt? Fick man tag i någon skyldig?

Blir så himla ledsen, tänk att hitta sin kanin i det skicket!

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

[BonnieL]
0

Men shit! Detta är väl tredje eller fjärde gången?! Undar om det är samma gärningsman? Kan inte förstå hur någon ens kommer på en sån korkad idé? Ush och fy!

Vill även påminna alla att tänka på språket även om ni är upprörda. /BonnieL medarbetare

pigelina
0

Shit, samma har hänt här oxå där jag bor, tycker det e lite läskigt eftersom borås ligger ca 3 mil ifrån mej… inte för att jag tror att det är samma som dödat kaniner här men endå(det har hänt 2 gånger där jag bor)

// Hanna

www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner

Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

[Agneslundin]
0

sätt lås på burarna =) men man kan ju ändå skära upp nätet men det tar ju längre tid :D

Tarkie
0

#3 Folk gör det. Om dom vill, så gör dom det. Oftast :)

Zvintos
0

Tyvärr finns det folk till allt… Rynkar på näsan
Förstår inte hur man kan göra något sådant.
Bevisligen är det inte något frisk person.
Så jag hoppas att polisen får tag på denne snart.
Djur brukar ju kunna vara första steget…

[Linsenhejhej]
0

Verkligen hemskt! Gråter

Fanny98
0

Hur kan man leva efter att ha gjort något såntFörvånad!?

Tarkie
0

#5 Sen människor. Sen har Sverige en ny seriemördare.

Det konstigaste är att polisen lade ner fallet!!??? och tog upp det nu igen. Idioter.

malin--a
0

asså usch! vad finns de för mening med att halshugga kaniner..? usch vad hemskt :(

♥

Zvintos
0
fia-mia
0

Kan bara hålla med NinniH. Många av dagens mördare började ju med djur och sedan människor. Hoppas verkligen personen åker fast och får ett rejält straff och inte bara lite böter.

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

[Caaassie]
0

Jag blir verkligen äcklad.

emms
0

Usch! :( Riktigt läskigt med dem som hade en man med skylt ute i trädgården också :S

Jag skulle vara livrädd! Det är därför jag har lås på mina burar. Visst dem kan klippa upp nätet men man behöver verktyg för det.

Emma

thexclub
0

Så jäkla oförståligt, människan är ju uppenbarligen inte frisk. "Skönt" att man bor en bit ifrån Borås iallafall , känns inte lika oroligt.

the vanity, it becomes insanity

Yadakaninungen
0

Där jag bor finns det ett "Minizoo" med kaniner och getter och sånt där, jätte fint och trevligt är det där! :) Men för ca 2 år sedan hade någon klippt upp alla inhägnader och knäckt nacken på över 20 kaniner och ett tiotal marsvin! Skrikandes Tyvärr så fick inte polisen tag i någon gärningsman..

Stackars de som lämnat sina kaniner där (man kan lämna bort dom där om man inte kan ha kvar dom, så frå dom skutta i stora hagar och ha det bra) och sedan ska hälsa på dem så är dom döda!

I somras bröt någon upp 3 av mina burar när vi såg och släppte ut 3 kaniner, jag hittade båda honorna 3 dagar senare (!) men hanen

försvann.. Grät flera dagar i streck Gråter

Var bara tvungen att skriva det :/