Kanin iFokus

Kanin

Etikett: bur-och-aktivering
Läst 844 ggr
[nataschaj]
0

Nu har ja fixat för Geisha kolla in!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

nu har ja fixat hennes ute bur för andra gången, tjejen här har lärt sig rymma å hon letar efter svaga punkter, men nu har ja allt fixat det!..hoppas jag..

säger till när ni kam komentera…

Första bilden: ser ni hagen, va tvyngen att lägga kompost galler uppe på så hon ej hoppar ut…

[nataschaj]
0

Bild: ser ni hennes ute bur som hon håller på å käökar upp;).. å sen ser ni hennes mat å hus plats i rast hagen…

[nataschaj]
0

Bild: på Geisha, hon e vääldigt fet, så hon ska bara få hö å vatten nu, för hon e otroligt tjock, hon e bara ca 9mån..

[nataschaj]
0

Bild: hon letar efter ställen där hon kan rymma, hon e otroligt smart för hon sletar efter dem svaga länkarna…

[nataschaj]
0

Bild: hon äter på min hund…

Nu får ni kommentera

Kaninisen
0

Fin hon är!
Men är hon verkligen så fet? Man ser ju inte hela kroppen i och för sig..

thexclub
0

Jättesöt kanin och fin Hage :)

the vanity, it becomes insanity

[nataschaj]
0

#5 hon e fet ja, sitter hon ner så har hon en haka som hänger ner till marken ^^… har gödat henne för möe fniss…

Hehe Tack..

den lilla rackaren lyckades rymma från sin Hage en då.. hon e verkligen en rymnings kanin..pust, får säkra ännu mera nån dag…

[BonnieL]
0

Tjusigt ^^

Emmisan
0

Har du inga grenar, tunnlar eller nåt' annat aktiverande i hagen?

Mvh Emma Tange

damparu
0

#7 Kaniner behöver inte vara feta för att ha hakpåsar (eller vad det kallas ^^)

// Ludde

Emmisan
0

håller med mina kaniner är i fin form men har ändå hakpåse + dom har väl det för att skydda hakan och revir körtlarna?

Mvh Emma Tange

Sashhi
0

#11- Nej, de har inte hakpåse för det. Om kaninen hela tiden varit i fint hull så är det antagligen något genetiskt.

Not your mom, not your milk.

Emmisan
0

genetiskt?  Jag har aldrig sett en hermelin utan någon liten dubbelhaka!

Mvh Emma Tange

[nataschaj]
0

Jag har gjort om i hennes ute bur så ser inte direkt lika dant ut nu…

#9 jodå grenar å de har hon, men ingen tunnel för inte haft oengar att köpa.. men har gjort så att tat kompost galler å laggt på msidan så de har blivit som en tunnel, sen täckt över de,, svåprt å förklara de..

Min e tjock, men de får hon vara de  e bara ulligt, hon får ju ganska så mkt mat med..

Qepta
0

Stor och fin Hage :)

// Mandana & Belgarna
www.Belgarna.blogg.se