Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 414 ggr
Pinscher2
0

Skäms Hopi!!

Fy skäms på Dig Hopi! =) Den 21 jan får jag hem Belgiska Jättehonan Eva-Lo från Evertsberg, 4 mil norr om Mora =)

(Tack vare Hopi)

Iram
0

Jättar i Evertsberg, vad hör mitt norra öra?? Berätta mer!!!

Mymlan
0

Önskar jag kunde ha Belgisk jätte :-(  men inte när jag bor i lägenhet.

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Pinscher2
0

Iram: Kolla annonsen på Blocket. Tror inte att det är nåt som kommer intressera Dig, men kolla för säkerhets skull!

Iram
0

Aha, ok. Vad kul, ska Maphia få en fästmö?

Pinscher2
0

Ja det visar sig. Hon är viltgrå och precis 1 år. Om de inte är släkt så ska de väl få bli ett par. Hon ska skicka mer uppgifter snart.

Lotta_A
0

Vad roligt :D Grattis! Belgisk jätte verkar ju vara en av dom coolaste raserna faktiskt :) Så himla söta öron!

Hopi
0

Generad Oj, vad har jag gjort… *skrattar* Trodde väl att Du skulle bli intresserad, Suzzie! hehe Hoppas att dom inte är släkt nu bara! Håller tummarna! Flört

Muumintrollan
0

Jaha då fattas det bara att vi öppnar en "datingsida" här på fokus för Belgiska Jättar….hehe…..där drar min fantasi iväg med språng igen….ska inte avslöja vad jag tänker…hahaha….

__iE
0

vad kul :D

Grattis o lycka till med den nya jätten :) :P

Tina-A
0

Vad härligt! :D

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Pinscher2
0

Å Muumintrollan är på hugget som vanligt *skrattar* Du är bara för härlig Du!! =)

Nog för att jag hade sett annonsen utan Hopis hjälp men det kan ju hända att jag inte hade hunnit boka Eva-Lo om det inte vore för Dig ;o) Och Per sa inte emot det minsta, han börjar nog inse att det inte är nån idé att säga emot när det gäller niner ;o)

Hopi
0

hehe Vad bra att Per accepterar att kaniner är "din grej" liksom! =) Spännande att höra sen mera om Eva-Lo! Har du fått nån bild på henne??

Pinscher2
0

Jajamensan, fick två bilder på henne igår men tyvärr kan jag inte lägga upp de här då det blev nå knas =(

Hopi
0

Nämen vad kul! Hon var väl jättesöt kan jag tro? hehe Hoppas det funkar att lägga hit bilderna sen! Håller tummarna! =)

Myrra
0

Men då får man ju gratulera Maphia till blivande flickvännen! Va kul!

Så det ska till och bli en massa BJ-bebbar!

Hoppas du får plats med alla ( det tror jag nog du får!), BJ brukar ju som bekant få stoooora kullar på bortåt 10-15 bebbar!

Per får väl spika burar för allt va tygen håller annars! Hi,hi!

Nej, skämt och sido, stort lycka till så håller vi tummarna för att det blir smått i framtiden!

KajsaM
0

Vad roligt :) Grattis! Åh dom ahr ju så fina öron :)