Skäms Hopi!!
Fy skäms på Dig Hopi! =) Den 21 jan får jag hem Belgiska Jättehonan Eva-Lo från Evertsberg, 4 mil norr om Mora =)
(Tack vare Hopi)

Jättar i Evertsberg, vad hör mitt norra öra?? Berätta mer!!!
Önskar jag kunde ha Belgisk jätte :-( men inte när jag bor i lägenhet.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Iram: Kolla annonsen på Blocket. Tror inte att det är nåt som kommer intressera Dig, men kolla för säkerhets skull!

Aha, ok. Vad kul, ska Maphia få en fästmö?

Ja det visar sig. Hon är viltgrå och precis 1 år. Om de inte är släkt så ska de väl få bli ett par. Hon ska skicka mer uppgifter snart.
Vad roligt :D Grattis! Belgisk jätte verkar ju vara en av dom coolaste raserna faktiskt :) Så himla söta öron!

Oj, vad har jag gjort… *skrattar* Trodde väl att Du skulle bli intresserad, Suzzie! hehe Hoppas att dom inte är släkt nu bara! Håller tummarna! 
Jaha då fattas det bara att vi öppnar en "datingsida" här på fokus för Belgiska Jättar….hehe…..där drar min fantasi iväg med språng igen….ska inte avslöja vad jag tänker…hahaha….

vad kul :D
Grattis o lycka till med den nya jätten :) :P
Vad härligt! :D
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Å Muumintrollan är på hugget som vanligt *skrattar* Du är bara för härlig Du!! =)
Nog för att jag hade sett annonsen utan Hopis hjälp men det kan ju hända att jag inte hade hunnit boka Eva-Lo om det inte vore för Dig ;o) Och Per sa inte emot det minsta, han börjar nog inse att det inte är nån idé att säga emot när det gäller niner ;o)

hehe Vad bra att Per accepterar att kaniner är "din grej" liksom! =) Spännande att höra sen mera om Eva-Lo! Har du fått nån bild på henne??

Jajamensan, fick två bilder på henne igår men tyvärr kan jag inte lägga upp de här då det blev nå knas =(

Nämen vad kul! Hon var väl jättesöt kan jag tro? hehe Hoppas det funkar att lägga hit bilderna sen! Håller tummarna! =)
Men då får man ju gratulera Maphia till blivande flickvännen! Va kul!
Så det ska till och bli en massa BJ-bebbar!
Hoppas du får plats med alla ( det tror jag nog du får!), BJ brukar ju som bekant få stoooora kullar på bortåt 10-15 bebbar!
Per får väl spika burar för allt va tygen håller annars! Hi,hi!
Nej, skämt och sido, stort lycka till så håller vi tummarna för att det blir smått i framtiden!

Vad roligt :) Grattis! Åh dom ahr ju så fina öron :)