Kanin iFokus

Kanin

Etikett: utanför-ämnet-ot
Läst 453 ggr
NaimaG
0

Nya här, Vaga med Lukas.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ville bara passa på att presentera min lilla kanin som blivit en i mängden här på Kanin I Fokus.

Detta är Lukas, en 10 månaders lejonhuvad dvärgvädurs hane som tar mattes hjärta med storm dagligen. Hans favorit aktivitet är att hoppa hinder annars ligger han gärna på mattes mage, slickar på mina händer, gnisslar tänder och sover medan jag läser en bok. Följer mig vart jag än går som en svans och kommer vid inkallning därav har jag aldrig haft ett koppel till honom, inte än i alla fall.

Han är en innekanin men får gå ut när vädret är lite varmare annars är det mattes sovrum som är lekplatsen för honom. Skutta fritt får han göra 1-2 timmar varje dag.

Jag gick med i Kanin I Fokus just för att jag vill hålla mig uppdaterad i vad gäller den ständigt växlande kaninskötseln. Vill försäkra mig om att ge Lukas det allra bästa liv nu när vi är så goda vänner.

Hoppas jag kommer få många lärdommar kring kaniner härifrån.

MVH Vaga

Zvintos
0

Hej och välkommen!
Hoppas att du ska trivas här.

Det var en väldigt söt herre på bilden. =)

Tarja
0

Roligt att du hittat hit! =)
Din kanin låter himla mysig och är supersöt!

thexclub
0

Kul! Sjukt söt kanin, han låter väldigt härlig till tempramentet också :)

the vanity, it becomes insanity

LinneaJohaanson
0

Välkomna välkomna
Söt kanin du har där!

Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se

EllanA
0

Vilken söt!

Baralisah
0

Välkommen och säger som dem andra, hoppas du trivs!
Din Lukas var en jätte fin kille och han verkar ha ett jättefint temprament. Glad

Hälsningar Lisa - medarbetare på Jättekanin iFokus

NaimaG
0

Tack allihoppa. Det var ett väl mötande jag och Lukas fick och det uppskattas. Glad