Kanin stoppade tjuv
Läste nyss på aftonbladet om en kanin som väckte sin familjen genom att stampa i marken när en tjuv bröt sig in i deras hus. Det tyckte jag var coolt. Jag har ju hört hundar som har stoppad tjuvar men aldrig kaniner
Någon som har varit med om nått liknande förut? :)
JA, jag läste det i tidningen häromdan. Skitcoolt juh! :P
Kram Johanna
Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner
Haha nej vad roligt jag skulle precis skriva ett inlägg om detta, söt kanin!

#2 Haha, jag verkar vara ett steg före dig då

Lägger till en till fråga: Ni som har inne kaniner hur tror ni att era kaniner hade reagerat om det kom in en tjuv i huset?
#4 Nu bor min kanin ute då, men hade hon bott inne vlket hon gjorde förut hade jag nog vaknat. Hon är mycket matglad så hon stampar glatt när man kommer.
Läste också artikeln på aftonbladet igår :)

helt gullit juh :')<3
Ha ha, det äger ju XD
Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋
haha vilken duktig ;)
♥
Haylie stampar REJÄLT mkt när det händer ngt på baksidan där hon bor. Förut så var det en räv som satt på hennes burtak.. Och hon stampade så hela gatan hörde det. Vaknade och såg räven =)
En gång var det ett rådjur 20 meter bort som hon stampade hjärnet för :P
Så min mamma vaknar varje gång hon stampar .. x'D Hon är väldigt nervös för sig och varnar direkt om det kommer ngt.
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Läste om det i ekuriren (en av eskilstunas tidningar)
Riktigt söt var kaninen också ^^

Haha, vad härligt!
the vanity, it becomes insanity
#4 Jag tror min tidigare kanin (har ingen nu) skulle slängt sig ur buren och dragit ordentligt i tjuven byxben. Så tjuven hade nog inte vågat sig långt in i mitt rum inte.
Naw vad duktigt :D
Min hona hade väl inte gjort något, om tjuven hade försökt ta henne eller så hade hon bitit honom så på de viset hade hon hjälpt XD
Min hane skulle nog trott de varit frukost och börjat få ryck i buren som han gör varje morgon ^^

Vad häftigt :D
En sådan kanin skulle man haft ju..
Förmina kaniner hade väl inte gjort så mycket.. Utan bara hoppat upp på galrett för att se om det var matdax sen hade de förmodligen lagt sig till rätta igen när det inte kom någon mat :D
MVH Emsis Persson

Min kanin bor i garaget men ifall de skulle försöka göra inbrott där hade han väl blivit rädd eller inte brytt sig alls :D
Gött,där ser dem kaniner hjälper till! :D
Det där hade inte fungerat här hemma.
Mina blir så glada när det kommer folk - de kan ju ha något gott med sig. 
Är extremt sällan det stampas överhuvudtaget.
Senast det var liv i kaningården, så var det en räv där.
Men det är ungefär det de reagerar på, rävar och vissa hundar.

#10 va bra att hon stampar rejält. Om inte ni märker att hon är i fara så kanske grannarna gör det då
hehe

#13 Hahaha, vilken tuffing ;D
#17 Men det är ju iaf bra att de reagerar på farliga djur :)