Nybyggda transportburen

Vilken jättebra transportbur Per har gjort! Fint att kunna ha flera fack sådär! Han är händig, din Per! ;) Snäll oxå!!!
Inte illa!!! Inte illa alls…..är han kanske snickare "din Per"? Om inte annat är ni ju bra på att veta hur det ska vara för de små ninerna…..
Du ska ha en till kanin med hem….hm….vad är det för "nån rackare" då?
asa snygg! praktisk och bra! verkar vara större fack än vanliga. bättre för kaninen också. och inte skräpar det heller ;)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Själva transportburen är 110 cm lång! Varje fack är 40 cm bred, 34.5 cm lång & 30 cm hög. (eller hur det blir) =)
Grymt praktisk! Och så har de 3 "fönster" på bägge långsidorna!
Nix, Per är ingen snickare =)
Nya kaninen är en (pssst, håll för ögonen Hopi) svart hermelin som heter Ozzy =)
wow. jättesnygg :) Man kanske ska försöka sig på att snickra ihop en såndär alldeles själv :) den var jättefiin

Wow jättesnygg ;) Du ska vara stolt över Per ;D

Pinscher2; Jag smygtittade.. hehe Kommer bli hur sjuk som helst när jag får se bild på din nya! En svart hermis.. Wow! ;) Sen heter han Ozzy till på köpet! Sött! =)

Super fin! Praktiskt att man kan göra en!

fiin.. *vill ha* Fast jag skulle naturligtvis inte ha någon som helst nytta av en sån… men ändå
asa fin diggar den!
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Super om man har många niner :)
precis
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Jättefin! En riktig bamsing, perfekt om man har flera kaniner
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Buren ser hur bra och fin ut som helst!
Jag gissar på att du ska till Mora den 21 januari? Då ses vi, jag ska ställa 3 jättar då- :-)
Ska Fauna vara med?
/Marie
Mora hmm, ligger det på öland? är det nära från Eskilstuna??
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Nä, mora ligger inte på Öland! Det ligger i Dalarna! Det är nog ett antal mil från Eskilstuna kan jag tro, 25-30 kanske (vild gissning!!)
oj
. hehe. Har för mej jag har vart i MOra nån gång.. Nåja nu måste jag gå :'( men gråt inte (det sköter jag) jag kommer tillbaka :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Hej Marie! JAJAMENSAN, jag ska till Mora och ställa ut.
Ska ha 5 kaniner me mig: 1 rex, bägge hararna, 1 jamora och hermelinhanen Filur. Fauna väntar jag me att ställa ut pga att hon är parad med Filur + hennes hakpåse…! Hon parades den 13 dec så det står inte på nu!
Va kul, då ses vi då! Lär ju kolla in Dina jättar! Ska Hyrrokkin (stava jag rätt!?) me??

Wow. Som en liten resväska med hjul :D Jättepraktiskt ju!

Bara det att "packningen" innehåller kaniner =)

Prefekt :) Har man den också i bilen?

Lutar åt att vi åker en SAAB 9.3 och jag vette tusan hur den och de andra ska få plats… Så jag tror att vi lär åka i våran bil, då får de garanterat plats =)

Okej :))
Coolt. men fattar inte HUR den kan få plats. måste ni fälla ner säten då elr :P??
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Det svaret får du nog imr Clara ;) Suzzie har natti natti :P
jasså, nämen vilken tasco :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

aha okej! Vi har en ford focus :P
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#29: Du får nog sitta uppe hela natten verkar det som!

#31: Njaaa… Nu SKA jag faktiskt slita mig härifrån. Så jag får sägga natti natti och sov så det ryker!!
Godnatt! Jag såver i race! ;)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
Snygg bil :) Vi har en ford mondeo kombi. Ser ju typ ut som den där fast större. :) Och så är den grön, men gaanska lik är den! :D hehe
Godnatt

Vi har 4st bilar :) En silvrig Audi kvatro (eller hur man stavar), en blå gammal volvo,en vit pickup,och en grön caddy :)

Lotta_A: Jo och Mondeokombin är ju en likadan fast just kombi ;o) Vi håller på att leta ny bil för fullt, men drömexemplaret dyker aldrig upp :,o( En svart Ford Explorer me tonade rutor ska vi ha…

Hej Suzzie!
Ja, Hyrrokkin ska med (i B-klass) och det blir jättespännande att se hur det går. Sedan har jag Flora (mamman) och Vira som ska gå i A-klass. Funderade på att anmäla Sabian men äsch, han har presterat 93 poäng och det får duga. Han gillar inte alls sådana där jippon!
Kul, då ses vi där!

Hej hej Marie!
Ååå va kul att få se henne i verkligheten, är det nån kanin jag diggar så är det henne! =) Å Maphias syrra, ska oxå bli spännande!! Jajamensan =)
Lycka till på tävlingen också! :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#36: Hur ser en sån ut? Låter väldigt pampigt må jag säga
#40: Håller med, men jag skulle aldrig kunna ha en svart bil. Det blir så varmt på sommaren plus att en svart bil syns inte så bra i trafiken så det är större risk för olyckor och sådär..

#41; om man har ac eller klimatanläggning i bilen gör det ju inget om den är svart! ;) Men jag vill inte ha en svart bil bara för att det minsta lilla damm syns på den.. hum.. Men det är snyggt med en nytvättad svart bil! =)

Jag ska leta fram drömexemplaret så ska ni få se ;o)

#46: Snygga fälgar bör ni ha, absolut! :D Man kan inte lyxa till det nog

Njaaoooo… JO! =) Fast egentligen BORDE vi inte ha det me tanke på vilka vägar vi oftast åker på men vill man ha det bästa så vill man ;o)
(Läs kommande text i slooooow Motion för bästa resultat!!!) På tal om att lyxa till bilen… Låg och grubbla som bara den på transportburen inatt! Tänk när man svänger in på en kaninutställning va, vi kommer glidandes där me svarta, maffiga Explorern… Öppnar skuffen… Lyfter ut den coola transportburen (som självklart ska matcha bilen) och folk bara vänder sig om och ba "åååå där kommer de!!!!" .
Och på tal om fälgar va, då lär man ha snygga kromade fälgar på Explorern! Och har vi det där lär jag ha kromade "fälgar" på hjulen på transportburen!!!! ELLER HUR!!!? hihi Har man livlig fantasi så har man ;o)

hehe Du kan du Pinscher2! Det låter ju super om ni kommer till utställningarna så där! hehe! Det kommer att synas! =) Då ska ni nog måla transportburarna svarta oxå, med några coola målningar på! Nåt motiv målat med silverfärg eller nåt! Snyggt!!! =)
#48: Haha :D Perfekt ju!

När ni ändå håller på kan ni ju sätta motor på buren ;) och ratt! Vips, så tar sig kaninerna själva till utställningen! (jag ska nog inte skriva när jag är trött, det blir aldrig något vettigt då…)

#51: Jag läste också i slow Motion! hahaaa

#52; hahaha det var väl en bra idé! *skrattar* Det skulle nog märkas det oxå! hehehehe.
läste slow Motion jag med :P vad ska transportburen bli svart då eller??
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Nä, inte svart…. Lär bli grisvarmt på sommaren då… Men nån cool färg ska den ialla fall få. =)
jag röstar på bebibs rosa! ;) så sött med bäbis blåa playboy kaniner på! jätte sött.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#58: Jag gillar också den idén!

Men babyblått och babyrosa ÄR ju så mysiga färger!! =) Då kanske vi kör på den idéen då ;o)

Gör det ;D Blir ju jättesnyggt ;P

Skyller jag på er om det blir fiasko av allting ;o)

tänkte bara på att sånna färger kan lätt se skitiga ut.. Man ser lixom minsta lort :P Men om du inte ska dra runt med transportburarna ute i leran tror jag också att det kan bli himla sött ;) Är lite emot det där med tjej och killfärger bara haha..

#62 Ja skyll på oss eller mej om du vill :D