Kanin iFokus

Kanin

Etikett: köpes-säljes-transport
Läst 1696 ggr
[BonnieL]
0

(K) Joker/akita skålar

Jag söker ev. 3-4 joker eller akita skålar. Färgen kvittar, men de ska vara i bra skick. Priset diskuteras, beror även på hur mycket frakten blir. Skriv här eller PM:a.

tinaLY
0

Får bara undrar, vad är det för skålar? Något speciellt med dom? Aldrig hört talas om dem ^^

[BonnieL]
0

#1 Man hänger dom på gallret, de är bra på vintern då de är lätta att knacka ut isen ur. Sök på google så ser du =)

imsuchadiva
0

Borde väl finnas liknande skålar i djuraffären bland fågel sakerna?

Sweetienin
0

Jag hittade mina i f´djuraffären, de kostade bara 29 kronor, så om ingen säljer så kolla där :)

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

[BonnieL]
0

#4 Vad billigt! Jag har sett några i djuraffären som kostade 60-70 kr :P Då är det nog smartare att köpa nya :D

Sweetienin
0

#5 Ja, det var jättebilligt, och dom ä ganska stoa också! :)
Om du inte hittar kanske jag kan köpa här oc skicka till dig om jag får pengar fö det ^^

Kram Johanna

Medarbetare på hermelinkanin och julen.
Besök gärna min hemsida, vinterstigens kaniner

Sashhi
0

Fanns i min djuraffär också, men rikgit små oxh dålig kvalité. Rekommenderar akitaskålar mest då de är lättast att få fast/ur gallret sedan. :) Jokerskålar passar inte i alla galler heller.

Not your mom, not your milk.

Zvintos
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Köper sådana här (se bild).
Jättesmidiga att bara vicka lite på och få ur isen, plus att det är svårt för kaninen att få loss den.
Köper de för 20kr på djuraffären här.

Den heter något annat där, men ser ut som Atlas-skålarna.

[BonnieL]
0

Får ta ock kolla i djuraffären då, tack för tipsen!

[nataschaj]
0

ja har en undran om dem här skålarna..

för dvv kommer dem åt maten å de när mn ger dem? för ja funderar på skaffa sån så hon slutar å moblerar om buren;) sorry om ja förstår tråden i9nte min mening!

Sashhi
0

#8 - Atlas-skål, men till atlas 20, alltså en storlek större än vanligast.

Not your mom, not your milk.