Idag har jag stor handlat
Idag va jag å Martin mitt ex ute å stor handla till Geisha, spån hö å halm samt mat till henne;) sen en sopp kvast med så ja kan hålla rent på balkongen.
Städa buren med, å e älskar hon verkligen när jag ska göra de. Å hon gillade halmen ganska mkt hehe..
Handla kallasfalt med, å ska köpa utomhus färg vit med. Till hennes nya bur som jag ska hämta nån gång i veckan.
Så nu känns det skönt! när allt närmar sig för att fixa inför vintern.
Kul! :D Alltid kul att köpa nya saker ;)
Emma
Roligt! när jag är i väg och ska köpa grejer å kommer jag nästan alltid hem med dubbelt så mycket saker en vad jag skulle ha x)!
Men kul att din kanin gillade sakerna ni köpte :)
Skoj!
Vad skoj, du måste ha ett schysst ex. 
Hoppas du vill visa bilder på din kaninbalkong sedan!
Tack!
#4 jo han e skit bra, vart de sen börjanm å lika snäll att hjälpa mig som innan. Så vi e bra vänenr=).. å de e jag glad över oavsett vad folk tycker. (måmga tycker att man inte ska vara vän el de inte funkar vara vän med sina ex)
Japp bilder kommer att komma så fort buren är hemma, då ska jag ta för å efter bilder ;) Är så spännande!, den borde blir klar när som helst nu ;)
#5 Ha ha, tror att många har svårt att få med sina nuvarande pojkvänner på kaninshopping. Så du måste vara en lyckans ost. 
Ska hålla utkik efter bilder från dig…
# haha jo då har ja nog lyckans, för han har vart med på allt som ja har kommit med, hehe som hund mässan, kollat runt på kanioner köpt djur saker, åkt till kennlar å en massa=)
Gö det, ja kommer att strata en ny tråd på det hela, kommer bli göra snyggt för henne sen ;)

#6; Hehe, min pojkvän har faktisk tävlat med min kanin, på en Seniorhoppning. xD Han hänger med på i princip alla tävlingar, om han själv inte har fotbollsmatch då.
de e så pojkvänner ska vara=).. fast detta va mitt ex nu, men innan när vi va ihop så hängde han me på allt, iofs så kan han göra det nu med..;) han va ju me å hämta buren ida så;)