Ikea tunnel, bra och billig.
Någon annan som har Ikeas katt tunnel till sina kaniner? Jag tycker den både är bra och billig som funkar super till kaninen. Mina kaniner älskar den så jag rekommenderar den starkt.
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Har den till mina två unghonor i deras innebur. Dom älskar den! Till honorna ute har jag dom större från Rusta istället.
Ha en bra dag önskar Madeleine - sajtvärd för Teddykaniner

#1 Ja riktigt bra är den. Just nu lånar jag min systers tunnel som hon har till sin katt men snart får jag en egen(födelsedag) till mina lejon ;) En rosa/orange.
Mvh Fatima
Medarbetare på Lejonkaniner.ifokus http://nastansjonskaniner.webs.com
Jag har Rusta-tunnlar istället. Längre och bra pris. :)
Not your mom, not your milk.
Tycker inte om ikeas. Rustas är mycket bättre! Ikeas sjunker ju bara ihop. Ingen stor fjäder ju ;D
Emma
#5 håller med om att den bara sjunker ihop… jag knöt fast ena änden i kompostgallret men då fyller den inte sin funktion som tunnel längre :P
Jag har också Rustas tunnlar. 
Finns det någon länk till de från rusta? =)
#8 Kolla på Rustas hemsida. Tror de finns med där.
#9 - Tack, får väl ta och köpa några sånna när jag har pengar.

Gnager dom inte sönder sådana ?? eller ni kanske bara har tunneln framme när ni har kaninen under uppsikt ?

Var just inne och kikade på rustas hemsida, Men vet ni om det finns kortare tunnlar någonstanns ? dom var 2,5 meter eller 5 meter långa…
vad kostade de på rusta? (=
MVH Martina - Sjömorenskaningård
www.sjomorenskaniner.se <3
Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se
#14 Ha ha, bra bild, verkligen in action!
Äter inte era kaniner på sådana tunnlar? Jag har bara haft hemmasydda som min kanin glatt käkat upp… (Han älskar tyg.)
Skulle vilja ha någon tunnel igen, men är rädd att han bara gnager hål i den.
#15 Den enda gången mina har gnagt var när jag hade den i muffins bur. Annars har dem inte smakat något alls ;D Eller jo, dem har gnagt av ett snöre till en boll i dem. :P
Emma