Tips till kaninägare i göteborg
halloj på er här ute, tänkte tipsa alla göteborgare med kaniner el marsvin! och givitvis er andra med.
Ida blev jag tipsad om ett billigt ställe där spån hö å halm e skit billigt.
Men mitt minne e kort så sitter här å får inte fram va ställer hette men ni får en väg beskrivning istället!.
Backaplan: kör mot biltema blommsteräfferen som ligger där i rondellen svänger ni vänster in mot bil tvätten och ca 50-100m på höger sida så ligger stället där. ni kommer att se i rondellen längre fram så finns de järnvägsspår ni ska inte över den!.
Bussen stannar strax innan rondellen så det är inte alls långt att gå från busshålls platsen!.
spånet kosta 75kr en sån stor säck vet dock inte l i den, men mkt större än dem i djuräffaren som hyvudrös som säljer sitt för 99kr. å denna säck e mkt större.
hö kosta ca 35kr el så va de 75kr med, ja kasnke blandar ihop detta med halmet.. men så ligger priserna.
Och allt detta kommer från svenska sköna gårdar!.
Till er som inte kan köpa från bonde tycker jag att ni ska köpa från detta ställe.
Ni får ursäkta mitt fisk minne, men ska höra med kill kompisen om han minns vad det hette. ja e uppe i varv så hjärnan fungerar inte.. hehe.. har så mkt planerat till min fis te kanin här hemma så ja e helt hopplös..;)
vet dock inte vad ja ska posta detta inlägg men tycker de hör hemma köp å sälj, om inte så får ni posta om den. =)
Du menar möjligtvis inte Hornbach? :)

Nej hon menar… ehm… jah… jag vet vad det heter men ordet sittar fast på tungan xD

Naturnära! =P
just de! Tack haha mitt minne va sorry för det;)
Okej men Hornbach ligger också där i närheten, och de har massor med djurgrejjer ! :D

Det är Naturnära och hösäckarna kostar 75kr st. De har mycket som är billigare än andra affärer men sedan finns det annat, typ toa-lätt som man kan hitta billigare på andra ställen. Man får jämföra lite.
Men hö och spån handlar jag jämt där.
jo de e klart.. finns alltid saker som e billigare än andra ställen ,men nu va de spån å de ja syftade va skit billigt, å efter som ja inte känner nån bonde så e detta en guld värld för mig!. skadit imon el tors å handla så=)
Hö och spån är skitbilligt på Ulliz. En stor höpåse kostar 35 kronor och det är jättebra hö!