Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 654 ggr
AlexandraLaibl
0

3-Fackare Säljes!

Jag har nu äntligen hittat en ny bur som jag eventuellt ska ha, det vet jag innan nästa fredag i alla fall.

Men om det är så att jag får min nya bur, så har jag en superfin 3-fackare till slau! Den är snickarbyggd, hela buren är ca 200 cm lång, 120 cm hög och 70 cm bred. Den har två mindre fack och ett större, det större har även en bodel.

Bilder kan mailas, men kommer även att läggas ut här imorgon (söndag) så håll ut!
Buren kan inte hämtas förrän tidigast i slutet av vecka 29 (dvs. nästa vecka), men går att tingas nu.

Pris: 2500 kr 
Antingen så sickar du ett PM här, eller ännu enklare: Maila alexandralaibl@hotmail.com jag kollar mailen flera gånger varje dag.

[Wera]
0

Vad är måtten i varje fack?

AlexandraLaibl
0

Jag är inte hundra procent säker nu, då jag inte har måtten i huvudet och inte är hemma. Men det större facket är ca, *L200*B70*H60 varav bodelen är *L50*B50. De mindre facken är *L100*B70*H60, men jag är som sagt inte säker men det där stämmer nog ganska precis ;)

Nuren finns att hämta i Nacka, Stockholm 

citronsaft
0

Är den fortfarande till salu, eller är den såld?;)

Zekina
0

Har du någon bild?

Husberg
0

Jag har sett den och kan meddela att den är väldigt fin!

Siggen
0

Såld?

Mvh Sigrid

Lisa82
0

Finns buren kvar?

mvh Lisa

Omplaceringshemmet: http://raddadjuren.zoomin.se

Medarbetare på Kattpolisen

Sjomoren
0

Ni borde skicka ett PM till henne istället så hon inte missar er som är intresserade :)

MVH Martina - Sjömorenskaningård
www.sjomorenskaniner.se <3
Medarbetare på teddykaniner.ifokus.se