(S) Viltisabella teddyvädur
Pysselgårdens Honey f 081023
Viltisabella, bruna ögon
Teddyvädur
U: Joanne "Jojo", g/s viltjapanad
E: Lyktans Öpus "Blyger", svart wiener BÖ
Säljs pga att jag ska skära ned på kaninerna. Honey började fälla av vid ca 10 månaders ålder, det är möjligt att pälsen växer ut igen men just nu ser hon ut som en peking. Hon har inte haft någon kull innan.
Priset kan diskuteras men jag vill ha ca 500 för henne. Jag bor i Skellefteå, maila ceciliaeklund-@hotmail.com eller ring 0761033194.
Bilden i annonsen är några månader gammal, maila för nyare bilder!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Tar bort inläggen som inte hör till tråden, ta det här via PM istället!

#8 du är kanske ny inom teddy området , men vet du hur många det är som kämpar för att få bort sånna här saker ? o försöker få bort folk som lurar andra ?
// Elin
www.Duettvagenskaniner.webs.com
Medlem i Wienerteddy klubben!
Hoppas du hittar ett fint hem till din fina kanin! 
Nu tycker jag det här är slutdiskuterat, ta det somsagt via PM istället!
Dubbel
Får jag fråga vad det här är för forum om man inte får påpeka saker som är fel? Nej detta visar bara att sidan har låg kunskap. Forum finns för att man ska kunna diskutera saker. Jag frågade varför hon anger falaktig information. Ni bara raderar det? Hur tänker man då? Nej jag håller mig till mera seriösa forum, som K-net. Tack vet inte jag att det finns.
Jag vet inte vad som hänt eller så men jag tycker att visst får man säga till om någon skrivit fel eller liknande men då kan man ta det via PM för denna tråden är till för att hon ska sälja sin kanin, inte veta vad som är rätt och fel.
Ta det som sagt via PM, då slipper ni att folk retar upp sig och att ni själva retar upp er. Så himla onödigt, det är tack vare sånt här som forumet blir tråkigt! Så himla synd också.
#10: Men snälla någon, det står klart och tydligt i annonsen att kaninen har börjat fälla av så hur kan du säga att hon försöker lura någon? I dont get it.
#16 Står att hon börjat fälla av vid 10. Och pälsen kan växa ut? Sen så står det att den är Teddyvädurar. Då skriver jag också I dont get it.
Hur kan en kanin fälla av sin ryggpäls och sen så växer den tillbaka?
#14: Klart man får påpeka saker som är fel.
Men måste det nödvändigtvis göras i tråden?
Det går mycket väl att göra det via PM istället.
Dels slipper man att andra blandar sig i och bara triggar igång en diskussion som riskerar att spåra ur.
Och dels slipper man att nya medlemmar kanske känner sig osäkra på att skriva, med risk för att själva bli rejält ifrågasatta.
Är det någon som har några synpunkter på hur sajten drivs, kan ni ta det med mig direkt via PM.
Nu sätter jag punkt för den här diskussionen och låser tråden.
Ciss; Du är välkommen att starta en ny säljestråd.
Till er andra; vill ni fortsätta diskutera detta, gör det i en egen tråd istället.